Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 22 aug 2017 BlåTunga

    Och naturligtvis ett mycket stort grattis Brell för seriesegern!

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2017 BlåTunga

    Jag anser mig själv vara något av en expert när det gäller att vattna boulebanor! Inte en sten kommer att lämnas ovattnad! Jag anmäler mig som boulevattnare nr 1.

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2017 Stubben

    Vill tacka alla som har varit med i seriespelet detta året. Ett extra tack till Håkan som varit uk för öppna laget. Inte alltid det roligaste att vara i någon klubb jag har representerat. Har själv varit det i tre år i AIK boule så kag vet.
    Vill sen hålla med Pierre i det nästa i hans inlägg. Är själv grymt besviken med att vi åkte ur 1an😢. Men vi får ta lärdom av detta året.
    Vi kan mycket boule i klubben men just nu räcker vi inte till! Vi måste alla börja träna och tävla mer seriöst om vi skall tillbaka till 1an. Gemensamma träningar iaf några gånger på ett år! Tävla ihop olika lag konstilationer m.m.
    Jag och Anki kommer att tillhöra klubben åtminstone även 2018 vi tycker att alla har bemött oss på ett trevligt och positivt sätt. Tack för det❤️å på återseende snart på gruset igen// Jakob

    Rapportera

    Rapportera

  • 20 aug 2017 Ronny

    Tack själv Håkan. Bra coachat som vanligt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 aug 2017 /o

    Jo då, när lillarna flöt i vattnet på dom tre banor som inte stod under vatten, men det var ju på den tiden när du tyckte det var otroligt viktigt att alla fick spela!!!
    Lycka till!?

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 aug 2017 Anders Löfgreen

    ...

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 aug 2017 Anders Löfgreen

    Hejba olofoff.
    Kommer Du ihåg Hälleforsnäs leråkrar?
    Dit ska jag (å några till)...
    Må gott /
    a a 😎

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 aug 2017 /o

    Lycka till alla och halka inte i uppförsbackarna!

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 aug 2017 Stubben

    Tack till alla 😃Vi skall göra vad vi kan. Men uppförsbacken för oss är brant,dock inte övermänsklig👊💪

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 aug 2017 Anki Stubbendorff

    Lycka till alla i seriespelen🍀

    Rapportera

    Rapportera