Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Hejsan,eftersom jag nu i helgen så gick jag arrangörs utbildningen. Och klarde prov mm. Så får jag här med utbilda andra. Så nu vill jag ge tillbaks till mina klubbkompisar. Finns det intresse, så drar vi ihop ett gäng en dag. Så ni med får utbildningen. Förslag att vi gör det på en Lör.
Mvh Andreas
vem vill spela LagDm dam?????? VEm vill hjälpa till på söndag i kiosken24/9????
Rapportera
Hej ALLA
Lag-DM den 29e oktober i Gävle....Hittills har: Anki, Jakob, Yacoub, Jan-Åke, Pierre, Olle och Andreas anmält intresse.
Tycker att vi har underlag till att ställa upp med åtminstone två lag....Sä anmäl er :-)
Mvh Tomas
Ok,
Det var nog innan jag tog över som ansvarig för att hålla hemsidan någorlunda uppdaterad. Har inte fått något sånt dokument vad jag vet. Kan mejla Joakim och höra om han kanske har det.....
Hej, snälla kan ni inte använda era riktiga namn när ni gör inlägg här.
RapporteraMvh Andreas