Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 9 jan 2018 BlåTunga

    Hej Stubben!
    Om det har blivet något fel med medlem i klubben så är det Ulf Hjelm som ni skall kontakta.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 jan 2018 Per Gumbel

    Hejsan "Stubben"
    Antar att "vi" är Jakob och Ann-Catrine Stubbendorff som står med på medlemslistan under menyn "Medlemmar" på den här hemsidan...Så vilken lista syftar du på?

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jan 2018 Gunnar Sandberg

    Sten, Birgitta och jag ska kasta klot i morgon kl 13, häng på så vi blir fler!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jan 2018 Stubben

    Vem skall man höra av sig till då det gäller medlem i 018? Vi har betalat in medlemsavgiften och för licensen, men står ändå inte med på medlems listan då vi skall anmäla oss tilll tävlingar???

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 jan 2018 Marianne Henriksson

    Uttagning till Svea Indoor den 10/2-18. Gunnar ,Ingalill , Sten-Åke , Ola H ,Siv , Sten ,Martin , Marianne lagledare. Hör av er så fort som möjligt om ni inte kan😊 Marianne

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jan 2018 Marianne Henriksson

    Mer svar om klubbmöte den 2el3/2 önskas /Marianne

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jan 2018 Ingalill Halvarsson

    Kan ej delta i klubbtävling mot BSJ den helgen. Intresset finns nog hos många men svårt med tid.... Kanske framåt våren?

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jan 2018 Ingalill Halvarsson

    Ja tisdagstävlingen är en kortlekstävling - kostar 20:- +hallavgift 30:-

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 jan 2018 Sten-Åke

    Hej alla!
    Vi vill informera att årets första ”Astrid!” kommer att dra igång
    tisdagen den 9 januari klockan 18.30 i Gottsunda Boulehall.
    Gamla och nya spelare hälsas välkomna!
    Sten-Åke och Olle

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jan 2018 Marianne Henriksson

    Finns det intresse för ett klubbmöte med BOljevikerna helgen 3-4 februari?? Svara så snart ni kan! Förlåt min stavning. Lördag eller söndag / Marianne

    Rapportera

    Rapportera