Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Vi åker från Uppsala kl 12.00 och checkar in på hotellet(Scandic winn) ca kl 16. Så vi bör vara vid boulen ca 17 och stannar väl ett par timmar och känner på banorna. Så vi kan väl ses där mellan 17-19 och dela upp påsen.
Hejballesammans
Väldigt tråkigt för DIG Figge, verkligen : --- (
Men roligt för Er andra så kämpa på nu...!!!
må gott
/a a
Ska med.hotellet om Figge. Alla kommer som planerar??? Meddela mig annars omg . Ses i Karlstad😎Marianne
Rapportera
Ändringar i lagen till Boule-SM pga ordförandens (Figge) frånvaro.
V55 MixTrippel Maria J-T, Urban, Figge utgår.
V55 MixTrippel Maria J-T, Uffe, Urban spelar.
V55 Singel Figge utgår.
V55 Trippel Figge/Olle L/Urban utgår.
V55 Dubbel Figge/Olle L utgår.
V55 Dubbel Olle L/Uffe spelar.
Kanske spelar också Urban/Olle L/Leif Öppen
Trippel.
Allt detta är meddelat till Boule-SM sek. (Fredrik Dahlen).
Vi ses i Karlstad.
Det är många som ska spela på söndag så närmare upplysning om det kommer😁
Rapportera
Tråkigt för Figgeroa. Jag hinner ju tyvärr inte bli tillräckligt gammal innan SM för att gå in i ett veteranlag...
Rapportera
Hej! Som en del kanske har hört kommer Figge med största sannolikhet inte till SM. Ulfur ställer upp för att försvara dubbeltiteln i V55. Urban och jag söker en tredje att gå in i vårt trippellag i V55. Intresserade kan höra av sig till mig eller Urban.
Rapportera
Spel som vanligt imorgon kl 18 i Botan
Vi hoppas att matchen är avgjord då😅
Järlåsa cup numer Blåklintenscup vanns av Lasse F å Rikard Frisk ett stort GrattiS🏆🏆M
Rapportera
Vi kommer i vanlig ordning ha med ett tält som vi kan samlas i. Vi har dessutom en flagga med 018 på så att alla hittar dit.
Rapportera