Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS

Följ

018 PS

Följ oss för uppdateringar
Följ
018 PS
018 PS

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 31 dec 2018 siv vedung

    Tävlar gärna.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2018 Maria Jadinge Trygg

    Hej Marianne!
    Jag är gärna med och kämpar i damlaget.
    /Maria JT

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2018 Anki Stubbendorff

    Gott nytt år önskar jag er alla .
    Vi får hoppas på många framgångar detta år.
    I år tänker jag lägga mitt fokus på framförallt det öppna laget och att utveckla mitt singelspel.
    Jag står även till förfogande för 55 spel.
    Träna på där ute - så ser vi snart 018 i div 2 öppna igen🔥💥



    Rapportera

    Rapportera

  • 31 dec 2018 Stubben

    Yacuob R, Håkan S, Olle L, Leif, Tomas R, Jakob och Anki stubbendorff kommer spela lag DM öppen den 12/1-19 i Uppsala. Tack för visat intresse ocjh ni som inte kom med denna gången, misströsta inte det går flera tåg! Gott nytt på er mu allé sammans// Med vänlig hälsning, Jakob

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2018 Marianne Henriksson

    Det blev så fel jag är oxså med Birgitta Siv Carina Maria Marianne om ni inte kan medela mig så fort som möjligt

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2018 Marianne Henriksson

    Till Sv cupen i Uppsala är ni uttagna:Birgitta,Siv,Karina,Maria å jag som chotchar å butter av

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2018 Marianne Henriksson

    Hej tjejer detta är inte lätt ni är så duktiga allihop men nu har jag tagit det som kanske blir bästTill Lag DM:Maria ,Birgitta,Carina,Siv ,Anki,Ingalill,Carina,Annchatrine jag kan oxå vara med Medela mig så fort ni inte kan ❤️Liga hälsning så fort som möjligt 13/1 19är spelet i Uppsala

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2018 Stubben

    Tack Marianne

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2018 Marianne Henriksson

    Ulf Hjelm

    Rapportera

    Rapportera

  • 30 dec 2018 Stubben

    Hej igen vem är det som anmäler oss till lag DM öppen? För det är väl inte UKs roll eller hur?/ Med vänlig hälsning, jakob

    Rapportera

    Rapportera