Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om 018 PS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från 018 PS.
018 PS
Följ oss för uppdateringar
Marianne, jag jobbar som vanligt när vi spelat klart men tyvärr inte på morgonen.
Rapportera
Siv och Rolf hjälper till på eftermiddag men vem hjälper till på förmiddagen????? Den20/1-19
Rapportera
Hej Pierre och Yacoub och alla andra.
Det går ju inte att spela samtidigt som lag-DM så VI drar oss ur, Yacoub och jag.
må gott
/a a
Hejballesammans !
Yacoub och jag vill spela tre omgångar med start kl 12 på lördag, 12 - 15.30.
må gott
/a a
Tack Rolf ,vi hoppas på att fler vill hjälpa
till annars får vi sluta med våran kiosk ,vi jobbar ju åt oss själva .Hjälp tillMarianne. Alla vill spela men spela Nästa gång å känn att du har ställt upp för klubben 😀
Hej igen Jag och Anki saknar en tredje spelare till två trippel tävlingar. En i Motala (Motala Mixen) den 17/2-19 och en tävling i Uppsala (Marsklotet) den 9/3-18. Om någon vill spela med oss någon eller båda tävlingarna så hör av er antingen här eller på våra mobiler/ MVH Jakob och Anki stubbendorff.
Rapportera
Hej här kommer lite info inför lag DM öppen. Vi kommer att ställa upp med 7 spelare denna gången.Mål alla skall få spela och vi skall ha väldigt kul! Resultat inte lika viktigt denna gången, men vi vet ju alla att det är roligast att VINNA;-).
Vi kommer att starta med dessa två tripplar.
A:Läggare Olle Mitt. Leif å skytt Tomas
B: Anki, Håkan, Yacoub
Bänkad reserv/avbytare Jakob.
Som vanligt byter vi platser inom lagen om något inte funkar.
Vi ses den 12/1-19 å lycka till till alla 018lag som spelar denna helgen och annars oxå för den delen:-)!!!
Hej Majsan.
Jag är på 7-årskalas den 20/1 å spelar i Gävle 19/1.
må gott
/a a
Så kul Stort Grattis till er alla💥🙋
Rapportera