Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torsångs IF F 13-14 ( 2011-12 )
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Torsångs IF F 13-14 ( 2011-12 ).
F 13-14 ( 2011-12 )
Följ oss för uppdateringar
Information Flygfyren Cup 2025
Vi är anmälda med två lag till Flygfyren Cup. Ett lag i 2011 gruppen och ett lag i 2012 gruppen. Denna cup har vi dispens för alla elvor i tolvgruppen. Vi kommer inte ha två fasta lag utan blanda under cupens gång. De matcher man inte spelar är man där och hejar på de andra. Vi spelar 2x25 minuter.
Kallelser kommer endast skickas till fredagens matcher. Sedan kommer löpande information komma via smschatten.
Spelschema hittar ni på laget samt Cupens hemsida: norrtalje.cups.nu
Boende och incheckning:
Vi kommer att bo i två klassrum på Roslagsskolan. Och incheckning där kommer att ske efter våran första match, ca 16:00.
Klassrumsfördelningen för boendet:
Klassrum 1
Ellen EA
Aliah
Matilda
Hilda
Embla
Ellen A
Ella
Tyra NB
Leia
Ebba M
Elsa
Tyra S
Nova
Joline
Ledare: Linda och Sara
Klassrum 2:
Alicia
Tuva
Thea
Molly
Majken
Lova
Liv
Juni
Elvira
Eira
Agnes
Ebba L
Ledare: Tina, Malin och Anders
Efter incheckning på boendet ska vi äta middag, som är på en annan skola, Rodengymnasiet. Vi är tacksamma och några kan hjälpa till att skjutsa dit oss och efter middagen går vi bort till spelplanerna.
PACKLISTA:
• Luftmadrass och pump
• Kudde, täcke/sovsäck, underlakan till madrassen. En filt att ha under madrassen. Endast enkelmadrass är tillåtet.
• Gosedjur/snutte.
• Hygienartiklar, handduk och eventuellt mediciner.
• Öronproppar och sovmask (ett tips men inte nödvändigt)
• Fotbollskläder och vattenflaska (gärna extra fotbollsstrumpor och shorts).
• Ryggsäck/gympapåse att ha sina saker i till och från matcherna.
• Regnjacka och eventuellt paraply.
• Tofflor och bra skor att gå i (vi promenerar inte i tofflorna till och från boendet och spelplanerna)
• Sovkläder, underkläder, strumpor, byxor/mysbyxor, tröja/or.
• Mobilladdare, hörlurar och eventuellt en powerbank.
• Galge att hänga upp matchkläder på.
• Badkläder (om vädret vill och schemat tillåter).
• Vätskeersättning om det är varmt.
Tips att märka saker och kläder med tjejernas namn.
Det är även bra att ta med extra energi/mellis om man behöver fylla på med energi under dagen. Exemplevis smoothies som inte kräver kylskåp, frukt, bars och majskakor. Kom ihåg att inget med nötter är tillåtet.
Man kan även ta med sig godis och snacks men det äter vi efter att sista matchen för dagen är spelad.
Vi kommer att ansvara för tjejerna under cupen och de förhåller sig till våra regler vi sätter upp under cupen. Förhållningsreglerna tar vi med tjejerna på fredagen.
Om ni som VH vill ta med ert barn på något när det inte är match så är det helt okej bara ni meddelar oss.
Träning | 15 sep, 17:00 |
Träning | 17 sep, 18:30 |
Träning | 18 sep, 17:30 |
Hälsinggården (hemma) | 20 sep, 10:00 |
Kvarnsveden Blå (borta) | 20 sep, 15:00 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera