F 13-14 ( 2011-12 )
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Flygfyren Cup 1-3 augusti - mat och transport
Hej! Flygfyren Cup 1-3 augusti närmar sig med stormsteg och det har blivit dags att anmäla behov av specialkost. Den mat som serveras under cupen är: Fredag kväll: kebabgryta med ris Lördag lunch: spagetti med köttfärssås Lördag kväll: kycklingcurry med ris Söndag lunch: köttbullar med pasta Anmäl behov av specialkost till Sara på hard-tenggren@bahnhof.se eller 073-0438103 senast 14 juli. Vi vill även påbörja samordning angående transport till Norrtälje. Anmäl hur ni planerar att ert barn tar sig till cupen, om ni har platser över i bilen eller om ert barn behöver en plats i en bil till Anders på gottfrid86@gmail.com eller 073-9763151. Mer information kommer senare Mvh ledarna
F 13-14 ( 2011-12 )
1 jul
0kommentarer
-
Information Flygfyren Cup 2025
Information Flygfyren Cup 2025 Vi är anmälda med två lag till Flygfyren Cup. Ett lag i 2011 gruppen och ett lag i 2012 gruppen. Denna cup har vi dispens för alla elvor i tolvgruppen. Vi kommer inte ha två fasta lag utan blanda under cupens gång. De matcher man inte spelar är man där och hejar på de andra. Vi spelar 2x25 minuter. Kallelser kommer endast skickas till fredagens matcher. Sedan kommer löpande information komma via smschatten. Spelschema hittar ni på laget samt Cupens hemsida: norrtalje.cups.nu Boende och incheckning: Vi kommer att bo i två klassrum på Roslagsskolan. Och incheckning där kommer att ske efter våran första match, ca 16:00. Klassrumsfördelningen för boendet: Klassrum 1 Ellen EA Aliah Matilda Hilda Embla Ellen A Ella Tyra NB Leia Ebba M Elsa Tyra S Nova Joline Ledare: Linda och Sara Klassrum 2: Alicia Tuva Thea Molly Majken Lova Liv Juni Elvira Eira Agnes Ebba L Ledare: Tina, Malin och Anders Efter incheckning på boendet ska vi äta middag, som är på en annan skola, Rodengymnasiet. Vi är tacksamma och några kan hjälpa till att skjutsa dit oss och efter middagen går vi bort till spelplanerna. PACKLISTA: • Luftmadrass och pump • Kudde, täcke/sovsäck, underlakan till madrassen. En filt att ha under madrassen. Endast enkelmadrass är tillåtet. • Gosedjur/snutte. • Hygienartiklar, handduk och eventuellt mediciner. • Öronproppar och sovmask (ett tips men inte nödvändigt) • Fotbollskläder och vattenflaska (gärna extra fotbollsstrumpor och shorts). • Ryggsäck/gympapåse att ha sina saker i till och från matcherna. • Regnjacka och eventuellt paraply. • Tofflor och bra skor att gå i (vi promenerar inte i tofflorna till och från boendet och spelplanerna) • Sovkläder, underkläder, strumpor, byxor/mysbyxor, tröja/or. • Mobilladdare, hörlurar och eventuellt en powerbank. • Galge att hänga upp matchkläder på. • Badkläder (om vädret vill och schemat tillåter). • Vätskeersättning om det är varmt. Tips att märka saker och kläder med tjejernas namn. Det är även bra att ta med extra energi/mellis om man behöver fylla på med energi under dagen. Exemplevis smoothies som inte kräver kylskåp, frukt, bars och majskakor. Kom ihåg att inget med nötter är tillåtet. Man kan även ta med sig godis och snacks men det äter vi efter att sista matchen för dagen är spelad. Vi kommer att ansvara för tjejerna under cupen och de förhåller sig till våra regler vi sätter upp under cupen. Förhållningsreglerna tar vi med tjejerna på fredagen. Om ni som VH vill ta med ert barn på något när det inte är match så är det helt okej bara ni meddelar oss.
F 13-14 ( 2011-12 )
28 jul
0kommentarer
-
Swish nr till lagkassan
Hej här kommer swish numret till lagkassan där ni kan swisha för hoodiesen, ange barnets namn Mvh Ledarna
F 13-14 ( 2011-12 )
29 maj
0kommentarer
-
Visa fler nyheter