Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om SK Höjden Göteborg Ungdomsledarna
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från SK Höjden Göteborg Ungdomsledarna.
Ungdomsledarna
Följ oss för uppdateringar
Planeringen inför uppstartscampen 6-7 september är igång! På tisdag 26 augusti är det sista dag att anmäla sig för barn och föräldraledare, och senast 27 augusti behöver en ledare för varje lag kopiera över namnen på de anmälda till rätt flik i kalkylarket Uppstartscamp 6-7 sept, filen återfinns även på Ungdomsledarna under Länkar/Kommande evenemang. Barnen/ungdomarna ska vara på en av tre flikar beroende på lag, och ledare skrivs in på en egen flik.
Ispassen under campen planeras och hålls i av Magnus Bring och Castor Elisson ihop med flera herr- och damseniorer från klubben. Föräldraledarna finns behjälpliga på isen också, men är främst där för att få inspiration till kommande träningar och för att kunna hjälpa barnen vid behov. Utomhuspassen planeras och hålls i av föräldraledarna för respektive grupp/lag. Tips på lekar mm finns i kalkylarket, se länken ovan.
På lördag eftermiddag under campen kommer barnen/ungdomarna ha teori med sin åldersgrupp (Johan Aurelius planerar för detta), och samtidigt kommer Magnus Bring hålla i en bandyutbildning för föräldraledarna i respektive grupp (teori, inte på is). Bra och kul!
Betalning för campen, 600 kr för två dagar, 400 kr för en dag, ska tas upp lagvis och sedan swishas i klumpsumma till mig på 0708-183831. Sista betalningsdag till mig 30 augusti, så ta in från era lag senast fredag 29 augusti. Ni kan använda deltagarlistorna i kalkylarket för att anteckna vilka barn som betalat, och vilken summa. (Om någon i laget är sen med sin betalning, avvakta med klumpbetalningen till mig tills alla betalat in).
Måndag 1 sept kl.19.00 kommer det vara möte med alla Ungdomsledarna inför campen, kallelse till detta kommer.
PS. En helt annan sak, viktigt: Vi får inte bidrag för avslutningar, lagträffar, loppisar och liknande, så kom ihåg att kryssa ur LOK-checkrutan för sådana aktiviteter på laget.se så underlättar det mycket för kassören. Tack!
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Vilket bra upplägg! Ser fram emot lägret och den kommande säsongen!
RapporteraRapportera
Så kul att komma igång!
RapporteraVi behöver också med hjälp av lagen och föräldrar bemanna caféet och lunchserveringen under dagarna. I filen som Maria länkar till ovan finns även en flik "Café och kost" där schemat finns för ifyllnad. 2 personer per lag och pass behövs.
Skriver schemat även här:
Lördag 6/9
09.00-11.00 U11/12
11.00-13.00 F10/11
13.00-15.00 F14
15.00-17.00 F17
Söndag 7/9
09.00-11.00 U15
11.00-13.00 U9/10
13.00-15.00 U13/14
15.00-17.00 P17
Rapportera
Martin Bjur Cadier vill anmäla sig men det tillåter inte systemet. Funkar detta som annälan?
RapporteraRapportera