Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Roma IF P-14 Fotboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Roma IF P-14 Fotboll.
P-14 Fotboll
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Som Göran har informerat behöver vi hjälpa till med en del logistik kring cupen nästa helg. Kommentera nedan vilken uppgift du kan och vill bidra med, helt okej om vi blir någon fler per uppgift! Planeringen ser i nuläget ut som följer:
Lördag
Samling ca 13:00 på Rävhagen. Alla har ätit lunch före samling.
Ta med cykel (om man har och vill cykla) för att ta sig mellan Rävhagen och Traume fram och tillbaka.
Söndag
Lunch ordnas själva (medhavd mat alt. pengar att köpa i kiosken Rävhagen).
I paus söndag eftermiddag, städa och packa ut från vandrarhemmet (spelarna, ev. stöd av ngn förälder).
Handlingen ska omfatta:
• Mellis (typ frukt) lördag eftermiddag
• Kvällsmat + dricka lördag
• Frukost söndag morgon
• Mellis (typ frukt) söndag eftermiddag
• Kvällsmat + dricka söndag
Ungdomarna har önskat mat, det blir tacos på lördag och spagetti & köttfärssås på söndag.
Meddela eventuell allergi till Malin via sms.
Hälsningar
Jenny & Malin
Jag kan hjälpa till på Lördagen. Pontus skall gå på AM-kurs (moppe) på söndagen kl 9-12 och missar den matchen. Om det finns en vänlig själ som kan skjutsa han till o från Trafikövningsplatsen. Så blir jag toppen glad. Annars får vi lösa det med cykel.
RapporteraRapportera
Tack Ingrid, jag skriver upp dig på middagsfix lördag!
RapporteraRapportera
Hej. Jag jobbar tyvärr hela helgen..
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraVi är tyvärr bortrest.
Rapportera
Jag/vi kan ta någon uppgift på söndag. Vagt svar = ok att bli inplacerad.
RapporteraRapportera
Tack Tor! Då är ni snart uppskrivna på att bistå i att fixa middag på söndagen!
RapporteraRapportera