Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Grycksbo IF BK Fotboll U2015/2016 Pojkar
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Grycksbo IF BK Fotboll U2015/2016 Pojkar.
U2015/2016 Pojkar
Följ oss för uppdateringar
Tack till er allihop som tog er tid att komma på vårat föräldramöte. Ibland känns det enklare att träffas rent fysiskt och prata och diskutera med er.
- Matcher
Våran tanke är att alla barn blir kallade till match, men att vi helst ser att barnet tränat minst en träning den veckan för att hänga med i vad vi övar på träningarna och vill ta med oss in till matcherna.
Samt att vid kallelse till match så gäller det att svara på kallelsen i tid på laget.se annars utgår ert barns plats för att vi som ledare ska kunna kalla in andra spelare tillexempel för att få ihop ett lag till match.
Vid matcher kommer vi dela ut shorts & t-shirt då de ska samlas in efter varje match. Så barnen behöver ha med sig benskydd, sina röda strumpor, röda vattenflaskor till varje match.
Sen pratade vi om att det är viktigt att peppa barnen vid tex förluster då flera barn blir ledsna & vi som ledare försöker peppar dom så gott vi kan, men kan vara bra om föräldrarna också ger de lite extra pepp och beröm för deras & lagets insats, vi kämpar på som ett lag tillsammans.
Nytt för i år är att vid varje hemma match ha en matchvärd. (Läs separat mail ifrån Jenny som alla fått)
- Bruketsdag 24/5
I år ska fotbollen (GIF) hjälpa till under Bruketsdag.
Vårat lag behöver föräldrar till:
22/5 mellan 17.00-19.00
1 person gör detta, ta med en kratta då det blandannat ska krattas, plocka skräp, städas i klubblokal, omklädningsrum, dansbanan & försäljningskurer.
24/5 mellan 8.30-12.30
3-4 personer. Vi ska dela ut korv mellan 8.30-12.30 sen tar de äldsta tjejlaget över korv utdelningen.
Noels pappa, Theodors mamma, Liams mamma har anmält sig. Vi skulle behöva en till om det går, kanske någon som inte var på mötet kan ställa upp ?!
Vi ska åka på match i Leksand med start 12.00 samma dag, därför kör det ihop sig lite, men vi får ordna så de barn som vill delta i matchen har skjuts dit och hem oavsett om föräldern är med eller inte.
25/5 mellan 10.00-11.00
Städa upp på Tansvallen efter gårdagens festligheter. Har du möjlighet så åk dit & hjälp till så går det fort att städa ihop :)
- Sammandrag 16/8
Vi har iår fått förfrågan att själva ordna ett sammandrag på Tansvallen 5 mot 5. Vi tyckte att det lät som en rolig idé och ville lyfta frågan med er. Vi fick superbra respons av de föräldrar som var på plats. Så vill ni som inte deltog yttra eran åsikt så hör av er till någon av oss ledare. Annars kommer denna dag bli obligatorisk för alla och vi kommer behöva hjälp ifrån ALLA föräldrar denna dag för att vi ska kunna ro detta projekt iland. Vi har förhoppningar att detta kan ge vårat lag en extra lagkassa där vi tillsammans med barnen kan hitta på något roligt/alt åka på någon mer cup eller liknande.
Men det kommer krävas hjälp ifrån alla.
Om någon har några kontakter om sponsring med tillexempel korv/hamburgare/kaffe/läsk vad som helst som kan tänkas säljas på sammandraget så får man gärna dra i dom kontakterna :)
- Träningstiderna kommer att fortsätta tillsvidare på tisdagar & torsdagar 17.00-18.30.
Vi har tagit upp frågan på komittersmöte om att byta dag för oss. Men kom överens om att det bästa var att vi fortsatte träna som vi gör nu.
-Pepescup 13-15 Juni
Vi väntar fortfarande på spelschema. När vi får det så skriver vi ihop ett schema till er. Det får bli ett specifikt meddelande om bara Pepes med packlista , information osv..
De vi vet redan nu är att det kommer kosta 350 :- per spelare som ska swishas innan och den pengen är obligatorisk om man anmäler sig och betalas ej tillbaka om man inte sen kan delta i cupen.
Liams pappa, Billys pappa, Kacpers mamma kommer sova med barnen och eventuellt någon mer om det behövs. Är det någon mer förälder som behöver sova med sitt barn så hör av er till oss omgående! Vi kommer skicka ut en ny anmälan för cupen, då vi anmält 16 barn sen förra anmälan och nu har flera slutat. Så för att få ett korrekt antal så behöver vi en ny anmälan som ni svarar på snarast så vi kan försöka ändra antal till cupen & slippa betala för de som slutat.
I de stora hela var det detta vi gick igenom, har ni några frågor så kontakta någon av oss ledare.
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera