Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjebyns IBF Herr Akademi/U-lag

Följ

Herr Akademi/U-lag

Följ oss för uppdateringar
Följ
Öjebyns IBF
Innebandy
Herr Akademi/U-lag

Arbetspass pdol JAS

för 6 dagar sedan 13 kommentarer 205 visningar
Christina Vikström Förälder
13 kommentarer
  • för 6 dagar sedan Linda Tieva

    Jag kan jobba 20 och 21/7. 26/7 jobbar jag på mitt betalda jobb.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Therese Vikberg

    Jag kan måndag 20/7

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Kajsa Pettersson

    Vi (inkl Axel) är bortresta den 26/7, men måndag eller tisdag kan vi (Axel + 2 vuxna) arbeta

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Andreas Bergman

    Axel B + 1 vuxen kan jobba söndag 26/7 (bortrest 21-22)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Johan Dullbo

    Kan 20 och 21.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 6 dagar sedan Andreas Björk

    Jag och Aron kan 20-21

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Tobias Olsson

    Jag och Elias kan 20:e

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Tobias Olsson

    26:e är vi borta

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Linda Larsson

    Linus S och en förälder kan 20/7

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Christina Vikström

    Vi fördelar ut passen under nästa vecka . För att det ska gå ihop med bemanningen kommer flera av grabbarna och vi vuxna att få arbeta 2 pass

    Rapportera

    Rapportera

  • för 2 dagar sedan Manja Persson

    Ber om ursäkt vi glömde skriva att oskar.s +1 vuxen ev 2 är hemma dessa datum och kan ta något pass

    Rapportera

    Rapportera

  • igår Wille Thelin

    Kan endast 20:e

    Rapportera

    Rapportera

  • för 23 timmar sedan Tim Markström

    Kan jobba den 20 och 21

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in