Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Öjebyns IBF Herr Akademi/U-lag
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Öjebyns IBF Herr Akademi/U-lag.
Herr Akademi/U-lag
Följ oss för uppdateringarHej. För alla som ska spela JAS kommande säsong så kommer här save the date för arbetspass pdol . Måndag 20/ 7 och 21/7 16-20.00 samt söndag 26/7 11-16 , bygg och rivarbete. Vi behöver även andra vuxna, vårdhavare som hjälper till att arbeta . Vi behöver vara 15 st personer per pass . Svara i gästboken om du som annan vuxen el vårdnadshavare kan arbeta tillsammans med grabbarna någon av dagarna. Svar senast onsdag 24/7 / kicki och IngMarie
| Träning | 16 aug, 09:00 |
| Umeå Scandic Cup | 21 aug, 18:00 |
Jag kan jobba 20 och 21/7. 26/7 jobbar jag på mitt betalda jobb.
RapporteraRapportera
Jag kan måndag 20/7
RapporteraRapportera
Vi (inkl Axel) är bortresta den 26/7, men måndag eller tisdag kan vi (Axel + 2 vuxna) arbeta
RapporteraRapportera
Axel B + 1 vuxen kan jobba söndag 26/7 (bortrest 21-22)
RapporteraRapportera
Kan 20 och 21.
RapporteraRapportera
Jag och Aron kan 20-21
RapporteraRapportera
Jag och Elias kan 20:e
RapporteraRapportera
26:e är vi borta
RapporteraRapportera
Linus S och en förälder kan 20/7
RapporteraRapportera
Vi fördelar ut passen under nästa vecka . För att det ska gå ihop med bemanningen kommer flera av grabbarna och vi vuxna att få arbeta 2 pass
RapporteraRapportera
Ber om ursäkt vi glömde skriva att oskar.s +1 vuxen ev 2 är hemma dessa datum och kan ta något pass
RapporteraRapportera
Kan endast 20:e
RapporteraRapportera
Kan jobba den 20 och 21
RapporteraRapportera