Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Östra Deje IK F-2016

Följ

F-2016

Följ oss för uppdateringar
Följ
Östra Deje IK
Fotboll
F-2016

Torsdags träning blir bad och grill vid Aborrtjärn!

för 5 dagar sedan 15 kommentarer 182 visningar
Sean Cotten Tränare
15 kommentarer
  • för 5 dagar sedan Astrid Karlsson Wessmark

    +1 för lillasyster :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Erika Szélesi

    +1 gärna för Lilis lillasyster också. Tack! 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Christoffer Gustafsson

    Tyra + 1

    Rapportera

    Rapportera

  • för 5 dagar sedan Kajsa Kiuru

    Viola +1

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Sandra Lennartsson

    Natalia +1

    Rapportera

    Rapportera

  • för 4 dagar sedan Rikard Ledin da Rosa

    Jana +1

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Astrid Karlsson Wessmark

    Ni som inte lämnat in matchkläderna efter cupen, ta med idag tack så vi får koll på allt innan uppehållet.
    Från vita laget saknar jag från Molly Ö. Sean har koll på gröna uppsättningen.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Rebecca Sommersand

    Luna + 1 om det inte är försent att lägga till nu😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Sean Cotten

    Jag handlar nu på lunchen. Går bra. Saknar svar på Tyra och Miriam, men jag köper några extra

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Peter Andersson

    Sigrid A kommer också plus 2 småsyskon och jag, men vi tar med oss egen grillkorv och dryck så ni behöver inte tänka på oss ”mat o dryckmässigt”.
    Finns ved och grillhalster etc?

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Astrid Karlsson Wessmark

    Erik N fixar ved iaf!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Peter Andersson

    Jag tar med ett halster men förmodligen bra om fler gör det också. Alternativt kör man enklare grillvariant med stekning på Muurikka. Jag kan ta med båda så får vi se.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Simon Werneflo

    Hej. Sorry jag missade att svara. Mimmi kommer gärna!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Rikard Ledin da Rosa

    Jana måste lämna återbud så då får gärna de nyinkomna ta hennes korv :) Hoppas ni får en toppenkväll!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 3 dagar sedan Sean Cotten

    Tack för ikväll. Vill bara meddela att jag hittade (eller snodde beroende på perspektivet) en lila handduk.

    Vill också meddela att Mollys 37 skor finns kvar om någon vill testa

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in