Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Östra Deje IK F-2016
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Östra Deje IK F-2016.
F-2016
Följ oss för uppdateringar
Istället för träning på torsdag har vi bestämmt att bada vid Aborrtjärn passar bättre med vädret.
Vi tänker att vi är där från typ 1715 till 1900 eller hur länge de orkar.
Vi köper 2x grillkorv/bröd till alla tjejer och 2x festis till alla tjejer (säg till om jag ska lägga till för syskon så ordnar vi det).
Föräldrarna kan ta med sig egen mat (grill eller annat) och drycka.
Det blir en stund för häng och ha kul med kompisar. Jag tar med några gamla bollar som de kan leka med i vattnet.
Jag skickar ut inbjudan nu så vi har koll på antal.
Som sagt, lämna kommentar om det blir +1 eller +2 för syskon korv/festis.
Hoppas vi ses då!
| Träning | 30 jul, 17:45 |
| Åsebro Glass-Cup | 2 aug |
| Match Vit Omg 8 Hemma IF Kil Vit | 8 aug, 10:00 |
| Match Grön Omg 8 Hemma IFK SKoghall DF Blå | 8 aug, 12:00 |
| Match Grön Omg 9 Borta IF Kil Blå | 14 aug, 18:00 |
+1 för lillasyster :)
RapporteraRapportera
+1 gärna för Lilis lillasyster också. Tack! 😊
RapporteraRapportera
Tyra + 1
RapporteraRapportera
Viola +1
RapporteraRapportera
Natalia +1
RapporteraRapportera
Jana +1
RapporteraRapportera
Ni som inte lämnat in matchkläderna efter cupen, ta med idag tack så vi får koll på allt innan uppehållet.
RapporteraFrån vita laget saknar jag från Molly Ö. Sean har koll på gröna uppsättningen.
Rapportera
Luna + 1 om det inte är försent att lägga till nu😊
RapporteraRapportera
Jag handlar nu på lunchen. Går bra. Saknar svar på Tyra och Miriam, men jag köper några extra
RapporteraRapportera
Sigrid A kommer också plus 2 småsyskon och jag, men vi tar med oss egen grillkorv och dryck så ni behöver inte tänka på oss ”mat o dryckmässigt”.
RapporteraFinns ved och grillhalster etc?
Rapportera
Erik N fixar ved iaf!
RapporteraRapportera
Jag tar med ett halster men förmodligen bra om fler gör det också. Alternativt kör man enklare grillvariant med stekning på Muurikka. Jag kan ta med båda så får vi se.
RapporteraRapportera
Hej. Sorry jag missade att svara. Mimmi kommer gärna!
RapporteraRapportera
Jana måste lämna återbud så då får gärna de nyinkomna ta hennes korv :) Hoppas ni får en toppenkväll!
RapporteraRapportera
Tack för ikväll. Vill bara meddela att jag hittade (eller snodde beroende på perspektivet) en lila handduk.
RapporteraVill också meddela att Mollys 37 skor finns kvar om någon vill testa
Rapportera