Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Östra Deje IK F-2016
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Östra Deje IK F-2016.
F-2016
Följ oss för uppdateringar
Jag skickar nu ut kallelse till Åsebro glass-cup 2026. Den spelas som informerat om tidigare 2/8. Vi kan säkert lösa med samåkning om det behövs. :)
Det som ingår i matväg är lunch med dryck och en glass per deltagare och spelad match.
Vi behöver inom kort skicka in hur många spelare och ledare som kommer och om några behöver specialkost.
Vi behöver också ta ställning till om vi ska ha ett eller två lag och det hänger ju på hur många som kan följa med.
Svara därför på kallelsen senast 22/6 och skriv här nedan om specialkost önskas.
| Träning | 30 jul, 17:45 |
| Åsebro Glass-Cup | 2 aug |
| Match Vit Omg 8 Hemma IF Kil Vit | 8 aug, 10:00 |
| Match Grön Omg 8 Hemma IFK SKoghall DF Blå | 8 aug, 12:00 |
| Match Grön Omg 9 Borta IF Kil Blå | 14 aug, 18:00 |
Påminner om att ni behöver svara, ni som ännu inte har svarat. :)
RapporteraRapportera
Astrid kommer med
RapporteraRapportera
Härligt! :) Det räcker att svara på kallelsen, så vi inte startar igång här också.
RapporteraSaknar svar från:
Jana
Miriam
Natalia
Sigrid A
Sigrid G
Rapportera
Random inlägg: Molly har redan växt ur sina skor som vi köpte i våras. Är det någon som vill ha? De är ett par 37 ljus blåa Puma som ser ut så här fast jr version. Pris: grattis!
Rapporterahttps://www.unisportstore.se/fotbollsskor/future-9-match-fgag-icy-blue-blue-jewel/434156/
Rapportera
Hej Sean, vi har exakt samma problem med Lili, så vi kanske är intresserade. 😅
RapporteraRapportera
Bra! Då testar vi storlek
RapporteraRapportera
ALLA blir med! Så himla roligt! Då kan vi också vara 2 lag på cupen!
RapporteraRapportera