Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Östra Deje IK F-2016
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Östra Deje IK F-2016.
F-2016
Följ oss för uppdateringar
Vi har som uppdrag att vara bolltjejer på två av damlagets matcher under säsongen.
Det gäller deras matcher:
Lördag 27/6 kl 16:00
Lördag 26/9 kl 11:00
Samling 45 minuter innan i omklädningsrum 1.
Man får en genomgång på ca 20 minuter.
I pausen bjuder föreningen på korv och festis.
Vi ska vara minst 8 och max 10 personer så vi kommer dela upp laget i hälften så är man bolltjej en av matcherna.
Jag gör fördelningen nästa vecka, så har ni tills dess på er att svara här om det är någon av dagarna som inte passar och sedan uppdaterar jag här med vilken dag det blir för ert barn.
Lördag 27/6 kl 16:00
Spelare/Bolltjejer:
Elly
Hedvig
Isabella
Jana (Molly OC hoppar in och dubblar)
Luna
Miriam
Natalia
Tyra (Elin hoppar in och dubblar)
Viola
Lördag 26/9 kl 11:00
Spelare/Bolltjejer:
Astrid
Cora
Elin
Ella
Ingrid
Isabelle
Liliána
Molly OC
Molly Ö
| Träning | 30 jul, 17:45 |
| Åsebro Glass-Cup | 2 aug |
| Match Vit Omg 8 Hemma IF Kil Vit | 8 aug, 10:00 |
| Match Grön Omg 8 Hemma IFK SKoghall DF Blå | 8 aug, 12:00 |
| Match Grön Omg 9 Borta IF Kil Blå | 14 aug, 18:00 |
Astrid kan inte 27/6
RapporteraRapportera
Lili kan inte heller 27/6.
RapporteraRapportera
Cora är bortrest 27/6
RapporteraRapportera
Molly kan inte 27/6
RapporteraRapportera
Natalia kan inte 26/9
RapporteraRapportera
Isabella kan den 27/6
RapporteraRapportera
Nu är inlägget uppdaterat med fördelning över när de ska vara bolltjejer! :) Lös byten emellan er i första hand om ni får förhinder.
RapporteraRapportera
Påminner om att vi har vårt första pass som bolltjejer nästa vecka. Skickar ut kallelse enligt ovan, men alla förväntas komma enligt denna fördelning.
RapporteraRapportera
Vad förväntas en "bolltjej" göra? Så jag vet om det är lämpligt att Viola deltar..
RapporteraRapportera
De står vid sidlinjen och jagar bollar som hamnar utanför matchplan. Det finns så många för att snabba på att matchen kommer igång igen. Borde inte var så ansträngande.
RapporteraRapportera
Vi är bortresta 27/6. Finns det möjlighet att byta med någon?
RapporteraRapportera
Elin vill vara med båda tillfällen så hon kan ta Tyras plats.
RapporteraRapportera
Ser att Jana har tackat nej här på kallelsen. Det är alltså inte så det är tänkt att fungera, utan man har fått ett pass som tjejerna förväntas ställa upp på för föreningen. Det var därför jag skickade ut i förväg om man visste att man inte kunde något datum, för att försöka anpassa vilket pass man fick.
RapporteraÄr det någon som kan tänka sig byta med Jana?
Rapportera
Förstår, finns det någon som vill byta med Jana? Annars får ni en bollgubbe istället 😅
RapporteraRapportera
Molly vill gärna vara med om någon kan ta med henne. Jag har ledare utbildning hela helgen
RapporteraRapportera
Jag kan plocka upp Molly! :)
RapporteraRapportera
De får gärna ha på sig träningströjan imorgon! 🙂
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraSent besked ifrån kristinehamn. Tyvärr ingen match imorgon för damerna då kristinehamn inte får ihop ett lag. Herrarna har match 13 om man absolut vill titta på fotboll imorgon 😊
Mvh Markus
Rapportera