Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Norrahammars IK P16-19

Följ

P16-19

Följ oss för uppdateringar
Följ
Norrahammars IK
Fotboll
P16-19

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 1 sep 2011 Elsa Ståhl

    Hej tjejer !
    Vi har hemma match på söndag kl 10.30 hemma på åsavallen mot Taberg.
    samling kl 9.30
    Det blir Elin som får ta hand om er då för jag är upptagen .
    Har ni några frågor så ring .
    Era positioner tar Elin på Söndag.
    kram Elsa :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2011 Matilda Almqvist

    Hej. Jag är sjuk så jag kommer inte heller idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 aug 2011 Sofia owredsson

    Jag kan inte komma i dag :(

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2011 Sofia owredsson

    Ge gärnet i morgon :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 22 aug 2011 Elin

    Hej tjejer ! Det är jätte viktigt att ni kommer på onsdag mycket information och så tar vi ut laget oxå . Kram elin

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 aug 2011 Elsa Ståhl

    hej alla goa tjejer !!
    Ni spelade en kanon match i Lördags , jag vet att förlusten var stor tung för er men tänk på hur ni har utvecklats sen första matchen ni spelade.
    Ni kämpar som ett lag , ni gör det tufft för era motståndare och snart vänder vi förlusten mot vinst!!
    Ni måste tro på er själva som jag och Elin gör , ni är underbara allihop!!! glöm inte det !!!
    nu laddar vi om och ser fram emot träningen i morgon , då ska vi ha kul !!!!! kram på er
    :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 aug 2011 alice

    Hur gick det på matchen?

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 aug 2011 Kajsa

    Mitt nummer är 0708 950991
    Mvh/MArie

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 aug 2011 Elin

    Hej . Absolut så får hon va med om vi behöver folk . Jag hör av mig i morgon om det . skulle behöva ditt nummer bara . dom kommer få lappar imorgon som ni föräldrar ska skriva era telefonnummer på . //Elin

    Rapportera

    Rapportera

  • 9 aug 2011 Kajsa

    Hej!
    Kajsa kommer inte på träningen då vi ska åka bort. Behöver ni spelare till lördag så kan hon. Eller är det bara de som tränar imorgon som får vara med? Hör av dig isf.
    //Marie

    Rapportera

    Rapportera