Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Norrahammars IK P16-19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Norrahammars IK P16-19.
P16-19
Följ oss för uppdateringarLogga in för att skriva i gästboken
Hej
Jag kan inte komma på träningen i dag för jag har ont i huvudet.
hälsningar Alva
Hej :)
De ska bli så roligt med cupen :-)
Vad mennar dom om Med den där viktiga informasionen?Vad är hänt?/BAMSE KRAMAR KAJSA♥
jag kan vara med på cupen. jag är inte allergisk mot nonting. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Rapportera
Jag kan vara med på cupen är inte allergisk något jag betalar 70 kr imorgon på träningen
Rapportera
Ja det har vi :)
Rapportera