Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Norrahammars IK P16-19

Följ

P16-19

Följ oss för uppdateringar
Följ
Norrahammars IK
Fotboll
P16-19

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 7 mar 2012 Lina

    Jag kan inte vara med på träningen men jag ska vara där och titta på.Är förkyld    :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
    Bamse kramar Lina :) :) :) :) :) :) :) :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 mar 2012 alice

    kan jag ha vanliga gympaskor?

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 mar 2012 alice

    är träningen kl halv 6 till halv 7

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 mar 2012 Lina

    Ok men jag ska dubbskor.



    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 Elin

    Lina du får ha vilka skor du vill ! Kram

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 Lina

    I LOVE FOOTBALL

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 Lina

    Måste man ha dubbskor imorgon på träningen?????? :) :) :) :)
    Tråkigt att du är sjuk Matilda.
    Jag älskar fotboll :) :)
       Kram LINA

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2012 Matilda

    Är fortfarande sjuk och äter penicillin så jag kommer inte på träningen imorgon. // Matilda

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar 2012 Elin

    Hej tjejer ! Träningen är 17.30-18.30 på onsdag

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar 2012 Lina

    Jag kommer inte på träningen idag är sjuk :( :( :( :( .

    Rapportera

    Rapportera