Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Nol IK P-10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Nol IK P-10.
P-10
Följ oss för uppdateringar 
                
                
            Hej,
I år satsar vi på att sälja extra mycket Bingolotter och kalendrar – målet är att detta ska vara den enda gemensamma försäljningen i klubben. Genom försäljningen kan vi fortsätta utveckla Nol IK, köpa in material, ordna aktiviteter och skapa en bra miljö för barnen. Samtidigt blir det ett bra tillskott till lagens egna kassor.
Den 5 oktober kl. 10.00 samlas laget vid Nol IK. Då går vi ut och tar upp förbeställningar till Uppesittarkvällens bingo och kalendrar. 
Varje lag får ett beställningsblad och ett område i Nol att knacka dörr i tillsammans med ledare (föräldrar är välkomna att hjälpa till)
Det är viktigt att alla deltar – tillsammans hjälper vi till att tjäna pengar till laget!
Kl. 12 avslutar vi dagen i klubbstugan där klubben bjuder på korv med bröd.
Under vecka 45 kan lotterna hämtas i klubbhuset. 
Därefter går man gemensamt ut, lämnar ut lotterna och tar betalt.
Försäljningstrappa – så mycket får laget:
•Upp till 7 st sålda lotter per spelare ? 30 % av vinsten till laget
•8–12 st sålda lotter per spelare ? 40 % av vinsten till lagkassan
•13–15 st sålda lotter per spelare ? 50 %av vinsten till lagkassan
•16 st sålda och uppåt sålda lotter per spelare ? 60 % av vinsten till laget
Målet är att varje spelare säljer minst 10 lotter och 5 kalendrar, precis som tidigare år.
Alla lag knackar dörr förutom:
A-laget
P10
Damerna
Dessa lag får i stället ett kuvert per spelare med 10 lotter och 5 kalendrar.
Det kommer även att finnas en QR-kod/länk som föräldrar kan använda för försäljning på jobbet eller dela på sociala medier.
Tillsammans gör vi detta till en succé – för barnen, lagen och hela Nol IK!
// Bingolottogruppen
        
| Nol cupen | 28 nov, 16:00 | 
| Föreningsavslutning | 4 dec, 18:30 | 
| Styrelsemöte + Ledarna | 15 dec, 17:00 | 
| Igår | Föreningsavslutning 2025 | 
| 16 okt | Säsongsuppehåll för Boll & Lek | 
| 6 okt | Tack för en härlig höstsäsong | 
| 30 sep | Nolcupen 2025/2026 | 
| 8 sep | Veckan som gått i Nol IK | 
 
             
            
Hej,
RapporteraEftersom ni inte har någon föräldrarepresentant, får någon av er komma och hämta ut bingolotterna till killarna och sedan se till att bingolotterna redovisas när de lämnas tillbaka.
Rapportera
Hej Maria, jag kan ta ansvar för P-10 denna gång. Ska jag hämta upp lotterna 5/10?
RapporteraRapportera
Hej,
RapporteraKanon, nej det blir runt v 45. Återkommer med datum närmare 👍
Rapportera
👍
RapporteraRapportera
Hej Linda.
RapporteraHär kommer info om bingolotter:
Utdelning av kuvert: 10 november kl. 17–18 på Nol IK
Varje spelare ska sälja ett kuvert med 10 enkellotter och 2 julkalendrar.
Det finns även dubbellotter att tillgå – meddela gärna i förväg om ni vill ha sådana.
Detta är en av våra viktigaste insatser för klubben, och vi räknar med allas engagemang för att göra årets försäljning riktigt lyckad!
Ledare eller föräldrarepresentant ansvarar för att:
Dela ut kuverten till spelarna
Samla in pengar och eventuella returer
Redovisning till Malin senast den 28 december.
Kom gärna överens i laget om ett gemensamt datum för redovisning innan dess.
Rapportera
Ni behöver utse en föräldrarepresentant, då det kommer ut en del info i klubben som ni missar.
RapporteraInte alltid jag kommer ihåg eller har tid att lägga ut på er sida.
Så hör av er till mig :)
Rapportera
Tack för info!
RapporteraHur många spelare handlar det om för P10? 6-7 stycken?
Vi får prata ihop oss & återkomma om föräldrarepresentant 👌
Jag tar ansvar för Bingolottoförsäljningen iallafall!
Rapportera
Enligt er lagetsida är ni 9st. Har sagt till Malin att ni hämtar det👍
RapporteraRapportera