Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Mullsjö AIS F Röd (F11/12)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Mullsjö AIS F Röd (F11/12).
F Röd (F11/12)
Följ oss för uppdateringar
Hej alla
Imorgon onsdag är det dags för träning igen, än så länge är det bara Leia och Klara som varit med och det skulle vara bra om ni som inte har annan idrott kommer. Jag kräver inte att ni ska vara med på alla träningar men att hålla igång konditionen och styrka är väldigt bra inför säsongen och för att må bra, vi har ca 3 onsdagar kvar innan vi tar paus men kom på dessa så har vi lite roligt på msok. Det är bara att komma även om ni missar att anmäla er. Kan man vara med 30 min så är det helt ok (all träning är bra träning)
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera