Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IF Mölndal Hockey A-lag

Följ

A-lag

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 7 mar 2013 Va i helvete

    Otroligt vilka hemmadomare på Tjörn. Inget lag kan vinna där med sån support!!! SKÄMMIGT!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 mar 2013 F-Z

    Aj Aj Aj Torsk idag 1-0 till Rönnäng.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2013 Mölndalsfan

    Ta till er berömet, i inlägget nedan för det är ni väldigt mycket värda!!!!!!
    Ta ny seger borta i Rönnäng nu imorgon :)
    Forzzzzza Mölndal>>>>>>>>>mot DIV 2

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 mar 2013 RIK

    Måste gratulera er till er plats i Div.2 nästa år.
    Det spel ni presterade mot oss igår håller lätt i tvåan.
    Klart bästa laget RIK mött detta år.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar 2013 F-Z

    Grattis till segern gött att Falköping tappa poäng kämpa på nu gubbar.

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar 2013 Lennart

    Grattis till ännu en skön seger , fortsätt på samma sätt så väntar tvåan

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 mar 2013 F-Z

    Har ni skrotat N:et i MÖLNDAL står ju möldal lite varstans ser inte bra ut ett stavfel nånstans är väl ok men på så många ställen.

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 mar 2013 Mölndalsfan

    Hoppas att ni killar FÖRSTÅR, hur gärna vi vill att NI vinner hela skiten och tar er till 2:an.
    En sak är säker efter att ha tittat in på Rönnängs sida, de kommer att vara rustade upp till tänderna för att ta seger i kommande match!
    Kör för allt vad Mölndalströjan håller :) 3 pinnar till Mölndal
    Forzzzzzzzzzzza Mölndal >>>>>>>>>mot DIV 2

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 mar 2013 Lennart

    Grattis till segern mot Stenungsund.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 mar 2013 F-Z

    Grattis till en bra seger bara att kämpa vidare så når ni erat mål.

    Rapportera

    Rapportera