Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Malungs IBK P2013-2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Malungs IBK P2013-2015.
P2013-2015
Följ oss för uppdateringar 
                
                
            Hej. 
Jag hjälper till lite med planeringen för kommande matcher. 
Det är totalt 3 personer som behövs under varje hemmamatch. 
För att det ska blir så tydligt som möjligt lägger jag med en liten info om varje ansvarsområde, har ni fler funderingar så kan ni höra av er till mig eller tränarna. 
Jag har gjort ett schema med bemanning för alla hemmamatcher. Är ni uppsatta på någon tid som inte passar så måste ni själva ansvara för att byta med någon annan. Eftersom det inte är så många barn med i år så har några flera pass. 
Har även gjort ett schema för bortamatcherna då vi kommer behöva att en förälder följer med en extra bil (utöver Anders och Mattias) så att alla spelare får plats samt ett tvättschema. 
Jag bifogar scheman för matcherna som bilder kopplade till meddelandet. Jag hoppas att det funkar så att ni kan se. 
Jag tänker att jag inte delar ut några lappar i år, men då önskar jag att ni gör en kommentar när läst detta så att jag vet att informationen nått fram. 
 
Matchvärd
Som matchlvärd är du ambassadör för ett trivsamt hallklimat för alla som befinner sig i hallen.
Den här manualen beskriver vad du som matchvärd gör praktiskt före, under och efter match.
Föreningen ansvarar för att matchvärd/ar finns på plats i samband med föreningens hemmamatcher i våra barn- och ungdomsserier.
Före match
Var på plats 30 minuter innan matchstart. Ta på dig den gula matchvärdsvästen som är utdelade.
Om möjligt stå gärna i entré/ingång, hälsa gärna publik och spelare välkomna.
Hälsa på både hemma- och bortaledare samt domare. Förtydliga för föreningsdomarna att de har möjlighet att be dig som matchvärd om hjälp.
Under match
Du ska synas under match, rör dig mellan sekretariat och läktare. Observera att tanken inte är att vara ordningsvakt.
Efter match
Stanna kvar en stund efter matchen, prata gärna med domarna om deras upplevelse
Om det är något du vill ta upp med förbundet som rör matchen kan du skicka in en händelserapport. Händelserapporten kan skickas in via förbundets hemsida. 
Sekretariatet
Du förväntas komma till Blå Hallen 30 min innan matchstart. 
Uppgiften är att hålla koll på tiden och slutresultat.
Materialet som behövs kommer att finnas på plats och mer info om hur det går till kommer att ges på plats. 
 
 
Ha det bra! 
/Emma Melin, tel.nr. 072 980 95 45
        
| Träning | 3 nov, 17:30 | 
| Träning | 5 nov, 17:00 | 
| Digers BK (borta) | 9 nov, 10:00 | 
| Träning | 10 nov, 17:30 | 
| Träning | 12 nov, 17:00 | 
 
             
            
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst!
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera