Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kärra HF F13 (2012)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kärra HF F13 (2012).
F13 (2012)
Följ oss för uppdateringar
Hej på er!
Nu har vi lagt ut ett schema över hall och caféansvar/städ under dokument. Ni finner även ett schema över samtliga matcher i hallen den helgen.
Gå gärna in och kika vilket pass ni fått. Har ni inte möjlighet att bemanna erat pass är det ett byte med annan förälder som gäller.
Kvällspasset i cafét har även ansvar för att hjälpa hallansvarig med städ i slutet av kvällen.
Observera att samtliga hallansvariga behöver besöka Birgitta på kansliet kl 19:00 onsdagen den 22 oktober för utlämning av nycklar och genomgång av hallansvaret.
Hälsningar
Dragana och Sandra
| Intresseanmälan Skadevi Cup | 30 okt |
| Skadevi cup | 31 okt |
| Skadevi cup | 1 nov |
| Skadevi cup | 2 nov |
| Träning | 3 nov, 18:30 |
| 27 okt | Julblommor 2025 |
| 26 okt | Kärra HF-spelare uttagna till U-17 landslaget |
| 24 okt | Toppmöte i Lillekärrshallen |
| 20 okt | F14 vann gruppen i USM-premiären! |
| 19 okt | Höstlovscampen - sista chansen! |
26 okt, 17:45 Lundbyskolans Sporthall B Göteborg
26 okt, 14:30 Alströmerhallen, Alingsås
26 okt, 12:15 Alströmerhallen, Alingsås
26 okt, 11:30 Angered Arena
26 okt, 10:10 Angered Arena
Hej
RapporteraEnligt laget har tjejerna matcher bara på söndag den 26/10, och 2:a match står det i Alingsås ?? Frågan är schema gäller vilken hall? Angered eller Lillekärr? Tack
Rapportera
Det är tre matcher i Angered (sammandragsserie, därav tre st matcher) och två st i Alingsås. Ovan schema gäller bara våra hemmahallar dvs Lillekärr och Angered. Sandra och Dragana har sammanställt matcherna för v.43 så gå in o kika där.
RapporteraRapportera
Tack ☺
RapporteraRapportera
Moa och Zara j har bytt pass v.43
Rapportera(Zaras mamma löser café lör 25/10 em och vi tar hallansvar sön 26/10)
Rapportera
God morgon! Jag undrar är det någon som kan tänka sig ta vår tid för cafe ansvar? Fredag 17:00-22:00. Vi är bortresta och åker iväg fredag fm. Vi kan ta pass vid annat tillfälle. Tack så mycket! Mvh Erna
RapporteraRapportera
Hej Erna, Jag kan tänka mig att byta men så måste ni kunna söndag 16:45-21:30. Mvh Andreas
RapporteraRapportera
Hej hej tack Andreas vi åker iväg på fredag och är borta en vecka på semester tyvärr så kan vi inte på söndag.Hoppas att det går att ordna denna gång om.någon annan kan tänka sig ta det.
RapporteraRapportera
Vi kan ta även fredag kväll så tar ni vårt pass i vår eller mellandagarna och ert eget @erna?
RapporteraRapportera
Hej tack så mycket! Självklart kan vi ta eran pass då.
RapporteraRapportera
Hej. Lite info o några tankar i all välmening till nästa gång det är vår hallhelg:
Rapportera• Hallansvarig skulle tydligen öppna 7.30 på söndagar (frivilligträningen börjar 8.00). Jag tyckte ändå jag va i god tid 8.10
• städet på kvällen skulle med fördel kunna förstärkas så att man är 4 pers. Det är mkt o tar lång tid på kvällen.
• fiket hade vi kunnat skippa idag sön på fm. Matcherna idag börjar först 14.30. Väldigt få kunder. Endast några koppar kaffe till morgonträningarna. Alla matcher finns att läsa hallvis i Profixio när vi planerar
Rapportera
Är hallansvarig från kl 12.15 men kommer ca 20 sent då jag är på match i Angereds arena.
RapporteraRapportera
Ett tillägg, jag var hallansvarig lördag förmiddag. Det var inga matcher, vilket innebar att jag låste upp och sedan vid 2 tillfällen under 4 timmar behövde låsa upp en dörr. Så vid ett sådant tillfälle gissar jag att cafeansvar och hallansvar kan delas.
RapporteraRapportera
Tack Jennie! Vi får tiderna/passen från kansliet så ska prata med Birgitta om det så får vi se vad dom säger.
RapporteraStädet tar jag med mig. Tror det blir extra mycket efter en dam/herr match så det behöver nog vara flera då
Rapportera
Hej, Japp efter dam matchen var det otroligt mkt o städa för oss i Fredags. Vi löste detta tack vare att Jennie hade med sin man och son som hjälpte till och städade så minst 4 pers nästa gång efter dam/herr match kommer behövas.
RapporteraRapportera