Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Katrineholm Hockey
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Katrineholm Hockey.
Katrineholm Hockey
Följ oss för uppdateringar
Hejsan alla
Nästa fredag den 23/9 ska vårat gamla 95 förråd vara tomt Och det nya B-J förrådet iordningställt.
Det innebär att alla som har utrustning kvar i förråden men inte spelar längre hämtar sina grejer inom 10 dagar. Vi kommer att bära över allt i Damernas förråd för mellanlagring tills den 30/9 sedan så kastas/delas utrustning och klubbor ut till yngre lag och spelare. Ta kontakt med Mig eller kansliet om ni vill ha ut eran utrustning .
Nu har jag dåligt med adresser till gamla spelare så sprid ut detta till era gamla lagkompisar som ni träffar så att så många som möjligt för reda på detta.
Mvh Pontus Rosén
Lagledare Team J-18
070-312 86 12
KH-Gripen Söndag 11/9 14:30
Ny träningsmatch för nya unga KH. Kom ner och stödj vårat lag nu på söndag.
Är det någon som är en hejjare på exel så behöver jag hjälp med en sak.
Fick en adress av en ledare på ett möte
men den försvann innan jag kom hem.
Tel 0704411634
Hej!
Nu har vi haft möte angående kiosken.
Vi som träffades var Anette, kioskansvarig styrelsen, Carina -97, Katarina, J-18, Magnus U13-U14, (-01). Marie från kansliet och Leif, ordförande var med en stund innan möte inför matchen 4/9.
Vi beslutade att under försäsong ansvarar lagen själva för kiosken.
A-lagsmatcherna bemmannas enligt följande: V. 34 och 37 J-18, V.36 -97, V.39 U13-U14. Se isschema.
U13-U14 kommer under säsongen även att ansvara för grillning vid a-lags match.
Nästa möte för kioskansvariga är 13/9 kl.17.30, förutsatt att schema är lag för v.42 och framåt
De lag som inte har kioskansvarig bör välja en så att det finns representanter från alla lag som kiosken berör.
Tjena!
Tänkte bara förtydliga inför fysgenomgången för ledarna idag kl 18.00, att det är bra om så många som möjligt byter om och är med och testar övningarna!
Hej!
Den 25/8 på torsdag, är det dags för möte för kioskansvariga. Vi träffas 17.30 på kansliet.
Vi pratar om schemat för hösten. Det som provades förra säsongen föll ju inte så bra ut. Det har kommit ett förslag från flera håll där man ansvarar för kiosken utifrån hur många spelare det finns i laget. Alltså kan laget ansvara 5 dagar eller 15 dagar beroende på antal spelare.
Väl mött!
Alla världens rosor till alla KH:are som ställde upp och jobbade på Diggiloo. Ni gjorde ett kanonjobb, arrangören är jättenöjd
Tusen tack för hjälpen. :) :) :) :)
Puss & Kram till alla mina nära och kära som ställde upp. Ni är bäst :) :) :) :)
Måndag 8 aug kl 18 samlas ALLA som skall vara med på Diggilo för en genomgång med Leif och tilldelning av syssla
Jag kommer inte på träningen idag, jag äter pencelin !
Rapportera