Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Valla F2012/2013
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Valla F2012/2013.
F2012/2013
Följ oss för uppdateringar
Behov av ny administratör/lagledare.
Sedan 2017 har jag följt flera av tjejerna, först i f10/11/12 och sedan även p/f13 som nu är f12-13. Ett spännande uppdrag med fokus på att skapa förutsättningar för aktiv fritid och kamratskap på och utanför fotbollsplanen. Det är riktigt kul att se hur tjejerna och klubben växer och utvecklas.
Jag har varit med på resan från några få tjejer som spelade tillsammans med killarna till att vi nu är tjejer i flera årskullar med flera lag i serier.
Vad gör en admin/lagledare? Uppgifterna är planering, dialoger i olika former för att säkerställa administration av spelare, träningstider, matcher, utrustning, funktionärer, försäljningar, lagetsekonomi, möten med ungdomslagen och klubben, rutiner samt andra aktiviteter så som cuper, hemmaläger, tjejdagen, titta på fotboll, städa Sverige, maskotar etc. tillsammans med ledare, spelare, föräldrar.
Jag behöver nu lämna över uppgifterna till nya krafter. Jag ser med fördel två personer 1st med fokus på födda 2012 och 1st för födda 2013 som gör uppgifterna tillsammans. Ta chansen att tillsammans med ett fantastiskt ledarteam fortsätta utveckla laget och skapa nya minnen för våra tjejer! Det är ett superkul ideellt uppdrag.
Jag kommer finnas med och stötta i bakgrunden om det finns behov för det. Jag kommer lämna rollen helt i samband med säsongsavslutningen i höst. Ju tidigare nya krafter kommer in desto bättre. Rollen kan tas av förälder eller anhörig som har tid och datavana. Det går självklart att ha annat upplägg än vad vi haft historiskt. Toppen om ni har tankar på upplägg, välkomna att forma framtiden för vår trupp med 40st tjejer och engagerade föräldrar! Har ni frågor tveka inte att fråga mig eller någon av ledarna.
Vår plan var att åka till Tifunny cup/ullared 27-28 september med 2 lag. Vi står tyvärr på köplats 4 för födda 2013, sista dag att betala in är i augusti och vi vet mer då.
För födda 2012 finns platser och vi har vi anmält 2 lag och funderar fortfarande på hur vi ska göra om det bara blir spel 9/9. Intresseanmälan kommer skickas ut för att inventera hur intresset är för att åka med om det blir spel 9/9.
I samband med Vallasvslutningen kommer vi ha övernattning och avslut på säsongen med laget på Fjällebro så boka in 4-5 oktober.
Höstensarbetsdag är 18 oktober och vi är tacksamma för alla som kan bidra.
På onsdag 18 juni firar vi in sommaren och bjuder spelarna på Hamburgare efter träning/match. Ta med badkläder för att bada efter om ni vill. Viktigt att ni anmäler till träningen/match så vi gör rätt inköp.
Träning ligger planerad 23 och 25 juni och kan eventuellt bli på annan plats än Fjällebro beroende på väder och deltagarantal.
Vi har haft svårt att få svar till matcher det senaste. Framöver är det viktigt att vi får svar söndagen innan kommande vecka så vi kan flytta om i lagen och kalla nya spelare. Tacksam för att svar ges med kommer eller kommer inte. Hör sedan av er till ledare om det blir ändringar.
11 augusti startar vi upp efter sommaren.
Nu är sommarlovet här njut av sol och massor av spontanfotboll!
Träning | 23 jun, 18:45 |
Träning | 25 jun, 18:45 |
Träningsmatch Alvesta 9m9 | 26 jul, 11:00 |
Träningsmatch Alvesta 9m9 | 27 jul, 10:00 |
Ledare fotbollsskolan 7-9 aug | 7 aug, 09:00 |
18 jun, 19:00 Fjällebrovallen 9 mot 9
15 jun, 09:00 Fjällebrovallen 7 mot 7
13 jun, 18:00 Fjällebrovallen 9 mot 9
Sicket fint admjobb du gjort under åren , Frida! En stor eloge till dig . // Martin
RapporteraRapportera