Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Karlshamn F-2009/F2010
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Karlshamn F-2009/F2010.
F-2009/F2010
Följ oss för uppdateringar
Vi har som bekant blivit tilldelade v35 för kioskbemanning i år. Förhoppningsvis kommer det inga fler ändringar på kommunens hemsida.
Bemanning Kiosken Vägga Idrottsplats v35 2019 F09/10
Att hjälpas åt att bemanna kiosken vid Vägga IP under sommarhalvåret är ett åliggande på samtliga spelare/ föräldrar till spelare i IFK Karlshamn. Intäkten är viktig för IFK som förening och det är ett avtal föreningen har med kommunen att sköta kiosken vid Vägga.
Den som är först på listan hämtar nyckel på IFK-gården efter överenskommelse med kanslisten/personalen (Liselott) på Gården. Tel IFK:s kansli: 0454-12859 eller mail kansli@ifkkarlshamn.com . Alternativt kan nyckel fås av någon ur laget som hade kiosken veckan innan. Nyckeln skickas sedan vidare till den som ska stå passet efter. Den som har sista passet för veckan ser till att nyckel återlämnas till IFK-gården eller till laget som har kiosken kommande v.
Vid A-lagsmatcher (IFK eller Högadal) måste minst 3 föräldrar (med barn om de så önskar) bemanna. Då ska hamburgare stekas, korv kokas, kaffe finnas på termosar mm. Det är rejäl rusch i pausen på A-lagsmatcherna. Vid Ungdomsmatcher räcker det att sätta på en kanna kaffe och steka hamburgare och korv efter beställning. Då klarar man bemanningen med två föräldrar.
OBS! Om någon inte kan sin tilldelade tid är det upp till denne att på egen hand ordna ersättare eller byta med någon annan i laget.
Kontaktuppgifter till samtliga barn/vårdnadshavare finns på www.ifkkarlshamn.com om ni är inloggade. Inloggningsuppgifter fick ni till den mailadress ni uppgav då ert barn registrerades som deltagare i laget. Om ni saknar inlogg – ta kontakt med tränarna.
Måndag 26 aug (2 pers) 17:30-19:30 ( Hämta nyckel)
Alma Nilsson och Greta Hoffner
IFK -Hoby P11 Match Norra planen
Tisdag 27 aug (2 pers) 18:30-21:00
Stella Augustinsson och Tova Persson
IFK- Olofströms IF Match Norra planen
Onsdag 28 aug (2 pers) 18:00-20:15
Fia-Lisa Jensen och Shanti Morelius
IFK- Rödeby P15 Match Norra planen
Lördag 31 aug (3 pers) 10:00-12:15
Alicia Sundén, Nellie Malmros och Nova Mattsson
IFK-Ronneby P12 Match Norra planen
IFK-Näsum, Dam, Match Södra planen
Lördag 31 aug (3 pers) 12:15-14:45
Alva Nord, Mila Martinsson och Hala Alkaberi
IFK-Olofström P12 Match Norra planen
IFK-Näsum, Dam, Match Södra planen
Lördag 31 aug (3 pers) 14:45-17:30 (Lämna nyckel)
Sibora Beca, Ingrid Lejon och (här behövs en till...)
IFK-Asarum P11 Match Norra planen
IFK-Grimslöv, Herrar A-lag, Match Södra planen
Tänk på att komma i god tid till kioskpassets början!
Har vi otur kan det komma sena ändringar/ tillägg och då uppdaterar jag schemat och bemannar kiosken med dem som inte fått någon tid i schemat ovan.
Instruktioner för kiosken
1. Ta fram växelkassa från kassaskåp.
2. Sätt på stekhäll enligt särskild manual vid stekhäll.
3. Sätt fram godis, kaffemuggar, socker, mjölk, munkar, kakor, skedar m.m.
4. Gör en uppskattning av publik innan ni börjar att steka hamburgare m.m., det slängs för mycket tyvärr.
5. Bollkallar och boll lisor ska ha antingen en grillad korv, 90g hamburgare, eller toast och till det en sugrörsdricka.
6. Domare har rätt till kaffe, dricka och kaka.
7. Entrépersonal har rätt till valfri maträtt, kaffe och dricka.
8. Om något av tillbehören till t.ex. hamburgare tar slut så är det okej att ta ifrån kassan och köpa det, om det finns tid.
9. Städning vid matchen slut, plocka ner allt godis i lådorna, stäng av stekhällen.
10. Lås in pengarna i kassaskåpet, släng alla sopor i soprummet ute i där vaktmästarna har sina redskap, fråga vaktmästare vid oklarheter.
11. Sopa golven, städredskap finns i plåtskåpet i fiket.
12. Frys in alla korvbröd, hamburgerbröd igen, om det finns bullenskorv kvar frys in dom, låt dom INTE stå i burken i kylen.
13. Skriv en lapp ihop med pengarna om något saknas i kiosken, eller om ni har några synpunkter.
14. Fyll på i drickakylen efter hand.
15. Mat som blir över slängs eller tas hem.
16. Kolla så att allt är låst och släck ner ni går.
17. Nyckel till kiosken lämnas över internt inom laget.
Träning | 6 maj, 16:30 |
Träning | 8 maj, 17:00 |
Träning | 13 maj, 16:30 |
Sandsbro AIK (borta) | 14 maj, 18:30 |
Träning | 15 maj, 17:00 |
Hej! Just den 31 Augusti har vi dessvärre ingen möjlighet. Är det någon som kan tänka sig att byta dag? Med vänlig hälsning/ Towa (Alicias mamma)
RapporteraRapportera
Hej! Lena har tyvärr valt att sluta på fotbollen, då hon hittat annat hon vill prova på den här terminen. Hoppas ni kan lösa den veckan då vi skulle stå i kiosken. Mvh, Vesna och Milos
RapporteraRapportera
Hej! Någon som inte blivit tilldelad tid som kan tänka sig att ta Lenas tid på lördagen? Tacksam även om någon kan byta tid med Alicias då de inte kan den 31 aug (antingen någon som har tid innan i veckan eller någon som inte har blivit tilldelad tid). Själv har vi cup den dagen så vi kan tyvärr inte. Meddela mig så ändrar jag schemat.
RapporteraRapportera
Hej igen! Vi kan gärna byta och ta Lenas tid om det går bra? Eftersom den var tidigare så funkar det.
RapporteraMvh Towa
Rapportera
Hej! Nu har jag uppdaterat schemat med byten. Vi saknar fortfarande en till sista passet på lördagen, 14:45-17:30.
RapporteraRapportera
Hej! Vill kolla vem som tar över kiosknyckeln efter tisdag kväll? Vi har kiosken till 21 ikväll.
RapporteraHör gärna av er till 0730649964 så bestämmer vi nåt.
Mvh Pernilla ( Tovas mamma)
Rapportera
Tyvärr kan inte vi hjälpa till då vi är bortresta. Hoppas att det löser sig.
RapporteraRapportera