Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Hjo P 2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Hjo P 2012.
P 2012
Följ oss för uppdateringar
Hej alla i P12! ⚽
På lördag bjuder vi in laget för att kolla på Champions League-finalen tillsammans på Widab!
Plats: Widab
Tid: Från ca kl. 17.45 till strax efter matchslut.
Fam. Davidsson/Karlsson bjuder på något enkelt att äta samt matchsnacks under kvällen 🍕 Men vill man får man gärna swisha en valfri summa till lagkassan istället – pengar som killarna sedan kan använda till cuper och roliga aktiviteter tillsammans i sommar.
Swishnr: 0701757435
Tanken är att hänga, ha en rolig kväll tillsammans och njuta av riktigt bra fotboll.
Skriv gärna vilka som kommer så vi vet lite hur många vi blir.
David & Fia
| Summer Camp | 29 jun |
| Summer Camp | 30 jun |
| Träning | 30 jun, 17:30 |
| Summer Camp | 1 jul |
| Summer Camp | 2 jul |
| 14 jun | Tjejfotbollens Dag 29/8 |
| 12 jun | Följ Sveriges mästerskapsresa med oss på Park! |
| 2 jun | Premiär för Sportlotten |
| 11 maj | Grönköpings marknad |
Atle kommer gärna. Jag har swishat en slant till laget.
RapporteraRapportera
August kommer gärna 👍
RapporteraRapportera
Kan dessvärre inte. Har en mormor som fyller 70.
RapporteraRapportera
Vilgot kom precis hem och kommer ner sen!
RapporteraRapportera
James kommer.
RapporteraRapportera