Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hammarby Basket DU19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hammarby Basket DU19.
DU19
Följ oss för uppdateringar
Hej Hammarby ledare
Under Connys pappaledighet så är det viktigt att alla tränare tar ett större ansvar kring sitt lag så att allt rullar på smidigt. Försök lös eventuella problem själva innan ni kontaktar kansliet.
Jag bifogar i detta mail
*Coachlistan, så att ni enkelt kan kontakta varandra
*Hallschemat, där ni kan se vem som tränar när osv.
Vi kommer ha Aaron och Julian som axlar Connys arbetsuppgifter men med respekt för upplärningstid och att Aaron och Julian är nya på jobbet så kan vi inte kräva allt fungerar som vanligt.
Så här kommer vi organisera oss:
Julian Zizak kommer jobba fredagar
Julias mailadress: julian.zizak@hammarbybasket.se
Julian kommer ansvara för:
1. Interbook, Avboka och boka på träningstider
Senast torsdag kl. 23.30 måste ni maila Julian om ni vill boka av träningstid- eller om ni behöver någon extra tid under kommande vecka. Träningstider som ej används/avbokas = böter!
2. Ha koll på nya spelare i systemet/Laget.se
När ni uppdaterar Laget.se med en ny spelare så måste ni samtidigt maila Julian och informera om det. Då kan han skicka faktura och ordna med licens så att spelaren kan spela matcher
3. Fakturor för medlem- och träningsavgifter
4. Spelarlicenser
5. LOKAK
Aaron Kodu kommer jobba måndag-fredag med kansliet som utgångsplats.
Aaron kommer bemanna kansliet ca 3-4 timmar varje dag så ni bör kontakta honom och boka tid om ni vill komma till kansliet.
Aarons mailadress: aaron.kodu@hammarbybasket.se
Aarons kanslitelefon: 0708-243601
Aaron kommer ansvara för:
1. Kontakten med alla ungdomscoacher i klubben
Hör av er till Aaron om ni behöver hjälp stöd med något
2. Kanslimail- och telefon
kansli@hammarbybasket.se och 0708-243601
3. Ansvarig för lovbasket på höst- och jullov
4. Ansvarig för kansliet och bokning/nycklar
5. Material och försäljning av matchkläder för spelare födda 2011 och 2012
6. USM
7. Redovisning av utlägg och kvitton samt fakturor
8. Utbildningsansvarig
Undertecknad finns såklart kvar och även om jag har mer fokus på seniorverksamheten samt att förberedelserna inför Lampe Challenge 2023 börjar nu så hjälper jag givetvis till med det som behövs.
Conny är tillbaka i början av februari men jag känner mig mycket trygg i den organisation vi har nu och ser fram emot att jobba aktivt med Julian men framförallt med Aaron.
Trevlig helg och Forza Bajen
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera