Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Älvängens IK P-2013

Följ

P-2013

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 13 maj Per Lindberg

    Olle måste avstå matchen imorgon. Han har förbannat ont i hälen . Får hoppas att det snart går över .

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj jessica Hallgren

    Hej! Vi trodde att William skulle vara frisk till matchen i morgon torsdag som han är anmäld till, men tyvärr behöver han avstå! Hoppas någon annan kan fylla hans plats!

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 apr Mattias Antonsson

    Absolut

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 apr Sofia Ottosson

    Hej, finns det möjlighet för Charlie att duscha i klubbhuset idag?

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 apr Johanna Leijon

    Hej. Olle har blivit sjuk i natt så kan tyvärr inte vara med på matchen idag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 8 mar Sofia Ottosson

    Charlie är på g, vi blir lite sena

    Rapportera

    Rapportera

  • 5 mar Edin

    Hej ÄIK,

    Jag heter Edin och tränar GAIS P13 utvecklingslag. Jag ville höra om ni skulle vara intresserade av att spela en träningsmatch mot oss. Vi kan gärna komma till er och spela på er hemmaplan.

    Hör gärna av er till mig via mejl om det låter intressant: eggais1894@gmail.com

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb Hanna Sundelid/kioskansvarig

    Krya på dem!

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb Roger Karlsson

    Vincent har ont i halsen,ingen träning idag.Antagligen ingen match imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 feb Johanna Leijon

    Olle kom hem förkyld från skolan nu med feber så blir ingen match för honom imorgon heller.

    Rapportera

    Rapportera