Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Visby Innebandyklubb PF-17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Visby Innebandyklubb PF-17.
PF-17
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Snart är det dags för sammandrag och så här ser det ut för de föräldrar som erbjudit sig att hjälpa till denna gång. Längre ner finns mer specifik information angående respektive uppdrag.
- Ställ upp omklädningsrum tillsammans med vaktmästare 8.45: Johan (Alfred Å)
- Bygga sarg 9:00 Clara, Linus (Dennis) + Johan (Alfred Å)
- Kiosk 9:00-11.00 Maria, Andrea, Patrik (Viggo, Elvin, Oliver)
- Kiosk 11.00-13.00: Daniel, Matilda (Olle, Ebbe)
- Ass tränare till lag 2: Linus eller Clara (Dennis)
- Ass tränare lag 1: Maria (Sigge), därefter var det behövs
- Sekreteriat/Speaker 9.45-11.30 Andrea (Elvin)
- Sekreteriat/Speaker 11:30-13.00 Andreas (William) till sista matchen för killarna)
- Alla: hjälps åt att hålla rent och snyggt på läktare och toaletter
- Stäm av med varandra om det är någon som behöver hjälp
Ni får förstås byta med varandra om det skulle behövas!
Mer detaljer:
Vaktmästaren kommer och låser upp runt 08:45, så att vi kommer in.
-ställ upp omklädningsrum tillsammans med vaktmästare.
Numret till vaktmästaren är: 0704477450
- Bygg i ordning två planer enligt separat beskrivning, ställ fram stolar som avbytarbänk. Planerna bör vara klara runt 09:30, men första matchen är 10:00
- Bemanna sekretariatet från 09;45-13:00, vaktmästaren tar fram klocka. Första matchen är 10:00. Vid 13:00 skall folk från Endre komma och ta över.
- Ta fram kiosken och ställ i ordningen den, vi får låna kioskartiklar i från A-laget. Kiosken skall vara öppen 10-13, men matcher pågår fram till 14:30 så om vi vill får vi ha kiosken öppen till 14.00, men inget måste. Det bestämmer ni själva. Mer infon om kiosken längre ner.
KIOSKEN:
Dricka/godis finns i förrådet i entren (koder skickas separat till de som ska stå i kiosken). Det är trädörrana rakt framför en när man kommer in i entrén. Till höger har IBK sitt förråd. Det är vagnar i förrådet som man kan rulla upp och packa upp ifrån.
Sex burkar korv och korvbröd är beställt, burkarna bör förvaras svalt.
Man tar betalt via iPads, sen är det Swish betalterminaler som gäller. Swish är enklast. Dem skall ligga i förrådet där kioskgrejerna finns.
Kod till ipads är 198819.
Dyker det upp några frågor eller funderingar gällande kiosken så kan ni ringa följande personer:
Sofie Nilsson - +46 70-492 28 86
Calle Rehnberg - +46 70-666 17 85
Felix Sundh - +46 70-437 48 93 ( Ni ringer till Schweiz då så att ni vet)
Tack på förhand
| Igår | Klubboveraller |
| 21 okt | Fredag. Hemmamatch. Världens bästa liga – på vår ö. |
| 15 okt | Följ kvällens bortamatch mot Linköping |
| 10 okt | Dags för ny hemmamatch i SSL |
| 8 okt | Kokoloko Cup |
Hej!
RapporteraJag ser att jag är uppskriven på två olika ställen ungefär samma tid. Jag står gärna i kiosken om någon annan har möjlighet att ta passet sekreteriat/speaker 9.45-11.30?
Med vänlig hälsning
Andrea
Rapportera
Oj, hoppsan! Bra att du såg det. Om Patrick (Oliver) tar sekretariatet istället vore det toppen!
RapporteraRapportera
Jag ser också att jag har glömt att Björn (Bruno) också kunde ställa upp, så alternativt tar Björn speaker/sekreteriatet.
RapporteraRapportera
Jag tänker att när vi väl är på plats på söndag så kan vi stämma av, prata ihop oss om vi missat något. Samt vara varandra behjälpliga.
RapporteraRapportera
Hej! Sorry för sent svar! Absolut, jag kan ta sekretariatet/speaker 9:45-11:30, men vilken tid blir man vara där för att hinna förbereda sig? Vem har matchlistor och kan ev ställa in tekniken? (Har suttit en gång tidigare men då hade grovjobbet gjorts av de som var före mig :) )
RapporteraRapportera
Gokväll Björn, jag vet inte hur tekniken fungerar men jag kommer att vara där 08:45 och hjälpa till. Jag bör hinna lista ut hur det fungerar med sekretariat innan jag ska samla laget :) Domarna brukar också ha bra koll om vi behöver hjälp, så det räcker om du kommer kring 09.30.
RapporteraRapportera
Stort tack till alla föräldrar och ledare för ett trevligt sammandrag! Och tack för att ni är lösningsorienterade och kan improvisera när saker och ting inte riktigt blir som planerat.
RapporteraRapportera