Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vetlanda IB

Följ

Vetlanda IB

Följ oss för uppdateringar
Följ

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • 20 mar 2009 SIBK

    Välkomna till Sävsjö Sporthall på söndag 22/3 kl 17.00
    Kval till div 1
    Sävsjö IBK - Farsta IBK

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 mar 2009 Division 2?

    Westervik har gjort en skrivelse till Småland.
    http://www.klubben.se/public_club/default.asp?id=1278&p1=3&do=1&item=26751

    Rapportera

    Rapportera

  • 25 feb 2009 info

    Floorball First Time Ever In TV 1987 (Swedish)

    http://www.youtube.com/watch?v=hIE7O3-oAs0

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 feb 2009 Superligan i Sävsjö Sporthall

    Ta chansen och se världens bästa innebandyliga live i Sävsjö!

    Söndagen 15/12 kl 16.00 Sävsjö Sporthall
    Jönköpings IK - IBK Dalen

    Se stjärnor som David Gillek, Henrik Olofsson, Alexander Bodén, Peder Bodén Bröderna Hoffbauer, Ketil Kronberg mfl.

    Förmatch kl 13.00 Sävsjö IBK - Linköpings IBK U

    Läs mer på www.jik.se eller www.savsjoinnebandy.se

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 feb 2009 Roger Hultgren

    Det finns lite MATCHBILDER på IBK Svala´s hemsida från matchen igår. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 feb 2009 teodor

    Jag (teo) vill tacka för den här säsongen med vetlandaIB ! sista matchen med p92 gjorde jag idag, kunde slutat bättre :// och sista matchen med alaget imon borta mot svala.. efter det är det slut för denna säsong.. då jag int kan vara med längre pga av hörseln och en operation ://

    Jag önskar alla VIB lag lycka till dom sista matcherna nu ! Jag önskar lycka till för lagen som ska på Fair Play Cup i kalmar också ! :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 12 jan 2009 Lööf d.ä.

    Jag vill bara säga att jag är väldigt stolt över våra Gothia Cup-segrare och samtidigt passa på att tacka Jonas K för att jag fick coacha och lära känna detta härliga gäng!

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 jan 2009 Jeanettë

    Jag vill utbringa ett jättestort GRATTIS till alla grabbar som var med och vann Gothia Cup. Jag hade så hemskt gärna velat vara där.

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 jan 2009 Fidde

    GRATTIS Till alla P-15 spelare för segern i GotiaCup!!!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jan 2009 Fredde

    GRATTIS till alla i P-15 för segern i GotiaCup!! Riktigt stort att ni vann!!

    Rapportera

    Rapportera