Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Valbo FF P-2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Valbo FF P-2011.
P-2011
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Ifjol deltog vi i Rallarbollen cup i Strömsbro. Vi har anmält ett lag i år också. Eftersom vi är hela 30 starka killar i laget nu så kollar vi nu av vilka som vill/kan delta i år och beroende på antalet kan vi isåfall anmäla ett lag till. Anmälan till cupen är senast 15 juni så vi vill ha ett svar från er föräldrar senast 10/6. Kallelsen ligger som aktivitet 4-5 aug. Ifjol tog vi ut en cupavgift på mellan 200-300 kr och har för avsikt att göra detsamma i år.
Återkom gärna om ni har några frågor.
Hälsningar
Ledarna
| IFK Mora FK (borta) | 2 aug, 13:00 |
| Korsnäs IF FK (hemma) | 9 aug, 16:00 |
| Kvarnsvedens IK (borta) | 16 aug, 13:00 |
| IFK Hedemora FK (borta) | 30 aug, 15:00 |
| Edsbyns IF FF (hemma) | 6 sep, 16:00 |
| 17 jun | Glad Midsommar! |
| 14 jun | Tack alla ledare! |
| 20 maj | Kansliet Bemannad |
| 16 maj | Köp jord och kol |
| 5 maj | "Valbo FF Keps" |
Albin kan tyvärr inte vara med, är på annat då.
RapporteraRapportera
Kommer ut info inom kort om cupen samt hur betalningen sker 😊
RapporteraRapportera