Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Valbo FF P-2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Valbo FF P-2011.
P-2011
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Vi tränar inte på torsdag då det är röd dag. Men kom ihåg att anmäla er till matchen på lördag i Hagaström. Som det ser ut just nu får vi ihop två lag och spelar två matcher parallellt mot Hagaström. Matcherna börjar 9:00, samling 8:30. Matchställ får ni på plats.
Kom ihåg benskydd och vattenflaska.
Ses på lördag!
| Ockelbo IF (hemma) | 28 jun, 16:00 |
| Fika och matchvärd | 28 jun, 16:00 |
| IFK Mora FK (borta) | 2 aug, 13:00 |
| Korsnäs IF FK (hemma) | 9 aug, 16:00 |
| Kvarnsvedens IK (borta) | 16 aug, 13:00 |
| 17 jun | Glad Midsommar! |
| 14 jun | Tack alla ledare! |
| 20 maj | Kansliet Bemannad |
| 16 maj | Köp jord och kol |
| 5 maj | "Valbo FF Keps" |
Hej det vart fel Freddy kan inte vara med på lördag, mvh Anders
RapporteraRapportera
Ok Anders!
RapporteraRapportera
Linuz är självklart välkommen på matchen i morgon. Samling 8.30 i Hagström
RapporteraRapportera