Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Valbo FF P-2011

Följ

P-2011

Följ oss för uppdateringar
Följ

Sammandrag lör 15 sept

12 sep 2018 7 kommentarer 368 visningar
7 kommentarer
  • 14 sep 2018 Anna-Karin Ahlberg

    Kalle har fått feber idag. Han kan tyvärr inte vara med och spela imorgon. / A-K

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2018 Daniel Rosin

    Då behöver lag 1 en till spelare. Så om någon av Melvin J, Milton, Emil, Arvid och Nisse kan komma över och spela med lag 1 vore det jättebra.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2018 Daniel Rosin

    Oj, men då får det vara att Nisse och de andra friska grabbarna får vara kvar i lag tre. Så får vi se om det blir någon ny som anmäler sig.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2018 Mia Ferner

    Melwin kan säkert tänka sig att köra dubbelt😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2018 Daniel Rosin

    Men gud va bra 😊 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2018 Daniel Rosin

    Men om Nisse går med i lag 2 och Melwin dubblar (om han vill) så funkar det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 sep 2018 Mia Ferner

    Melwin dubblar👍 När ska han ha samling?

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in