Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vinbergs IF P-2014
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Vinbergs IF P-2014.
P-2014
Följ oss för uppdateringar
Hej!
fredag den 26 juni har vi uppdraget att vara bollkallar och bemanna kiosken vid A-lagets match mot Långås/Morup.
Det behövs minst 6 bollkallar samt 4 vuxna för kioskuppdraget.
Detaljerad information med tider och annat meddelar vi när vi vet vilka som ska vara med.
Anmäl er genom att skriva en kommentar på nyheten.
| Eskilscupen | 30 jul |
| Varbergs BoIS FC Vit (hemma) | 16 aug, 11:00 |
| Vinbergslägret | 22 aug, 08:00 |
| Varbergs GIF FK Blå (hemma) | 30 aug, 11:00 |
| Hyltebruks IF 2 (hemma) | 6 sep, 11:00 |
| 8 jun | Hälsning från F15/16, F13/14 och P2016 |
| 31 maj | VM-TIPSET |
| 29 maj | Nu finns de ägg igen! |
Jag och Stefan kan ta kiosken och Julian kan vara bollkalle!
RapporteraRapportera
Alexander ställer upp som bollkalle! Jag kan även gå in o hjälpa till i kiosken👍
RapporteraRapportera
Jasmin och Stefan i kiosken och jag och Fredrik vid grillen 👍🏻
RapporteraDå behöver vi enbart lite bollkallar , Julian Alexander och Ivar klara 5 till skulle va super ⚽️
Rapportera
Julius är med. Behövs det mer folk till grill eller kiosk så säg till isf
RapporteraRapportera
Abbe kan vara bollkalle, är dock i behov av skjuts då jag och Marcus är iväg på annat…vilken tid är detta?
RapporteraRapportera
Matchen börjar 19.00 så samling för bollkallar ca18.00 men han kan åka med oss 👍🏻⚽️
RapporteraRapportera
Toppen! Tackar 🤗!
RapporteraRapportera
Tage kan va bollkalle👍
RapporteraRapportera
Sigge kan också vara bollkalle!
RapporteraRapportera