Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Valbo FF Dam U Div 3
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Valbo FF Dam U Div 3.
Dam U Div 3
Följ oss för uppdateringar
SENAST PÅ FREDAG 26/11 måste jag ha pengarna för plastpåsarna. Om ni inte har lyckats sålt alla så ta med de pengar ni har fått in. Jag måste betala räkningen på 10100:-. Jag hoppas att vi får ihop till detta annars måste vi lägga ut pengar. Jag hoppas att alla har minst 500:- med sig. Resten är vår vinst så de behöver vi inte ha så bråttom med att sälja!
Senast den 12/12 måste jag veta vilka som vill åka med till Enköping på cup. Jag hoppas att alla följer med. Det kostar 400:- per person som ni lägger ut nu och får tillbaka sen när sponsorpengarna börjar trilla in. detta ska vara betalt 14/12. / Åsa
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera