Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Uddevalla Hockey Club Team 12
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Uddevalla Hockey Club Team 12.
Team 12
Följ oss för uppdateringar
Då vart vi framme vid sista veckan för barmarksträning, vi kommer köra måndag och onsdag.
Båda tillfällena kör vi vid Bjursjön.
På måndag är det fystester (viktigt att man kommer).
På onsdag avslutar vi med lite bad och korvgrillning efter träningen.
Spelarna kommer få med sig ett träningsschema som man ska köra under ledigheten och att man skriver träningsdagbok.
Vi kommer köra igång barmarksträningen igen vecka 32.
Då vi börjar med fystester.
Ispremiären är beräknad till mitten av augusti.
Från och med uppstarten V.32 så kommer spelare födda -11 & -12 att tillhöra U16, där det blir en träningsgrupp ihop med U18 när vi går på is.
U16 kommer spela i Göteborsserien Div 2.
U18 spelar i Västergötland Div 2.
Vi kommer kalla till ett föräldramöte vid uppstarten.
Önskar alla en riktigt skön semester!☀️
Ledarna Team-12
|
|
Cross-VM |
| 25 jun | Presentation av, och kontaktuppgifter till, styrelsen |
| 25 jun | Hälsning från styrelsen |
| 18 jun | Hälsning |
| 7 jun | Föreningspolicy |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera