Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Tyringe IF Tyringe IF U lag
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Tyringe IF Tyringe IF U lag.
Tyringe IF U lag
Följ oss för uppdateringar
Ismail och Oliver, kan ni svara senast idag om ni kan var med. Kallelse är skickat, alt svar här. Är ni med kan vi spela 11manna, annars 9manna.
Elia kan vara me på söndag Fitim så du kan kalla han
RapporteraRapportera
Han får spela nästa match, jag har 2 st överåriga med till matchen redan, jag får inte ha fler
RapporteraRapportera
Noah är ju inte me
RapporteraRapportera
Jag håller med Oliver motståndar laget har 8st överåriga 3st 08 och 5st 09
RapporteraRapportera
Fitim, kan Abdul Rahman spela imorgon
RapporteraRapportera
För de har dispans förmodligen. Menar du abdulrahman alaqai ?
RapporteraRapportera
Elia har dispans
RapporteraRapportera
Ja Abdul Rahman alqai
RapporteraRapportera
Kan jag åka me dig fitim imorgon
RapporteraRapportera
Abdulrahman alqai kan vara med imorgon. Oliver du kan åka med mig, jag har plats
RapporteraRapportera
Jag har nog en eller två platser. Om det behövs kan jag komma till Tyringe men finns det plats till alla så kan jag och Björn köra direkt dit från Hässleholm!
RapporteraRapportera
Elia har dispans kan han komma
RapporteraRapportera
???
RapporteraRapportera
Jag och Theo kör från Tyringe och har 3 platser till i min bil.
RapporteraRapportera
Fitim kan jag åka med dig även om jag inte får spela
RapporteraRapportera
Tjena Noah du kan åka med mig. Tyvärr har vi 2 st överåriga så du får inte spela
RapporteraRapportera
Kunde jag spela om jag har dispans?
RapporteraRapportera
Man får ha mer än två när de är 11 manna
RapporteraRapportera
För 9 mot 9 och 11 mot 11 beviljas max fyra överåriga spelare, varav endast två får delta per match. - sä här sypr det i Skåneboll. Alltså får endast 2 st spelare delta per match.
RapporteraRapportera
Men andra laget har ju 8 överåriga
RapporteraRapportera
Fast Oliver de spelar kanske inte samtidigt. Ser vi att de gör det kan vi anmäla det!
RapporteraRapportera
Ja okej
RapporteraRapportera
Vi har ju också flera spelare som är överåriga i vår trupp. Det jag reagerar på är att Edenryd har en spelare som är född 2007, alltså 19 år. En vuxen kille som är 5 år äldre än våran yngsta men det är i truppen och vi vet inte om han kommer att spela.
RapporteraRapportera
Vi vinner ändå 💙❤️
RapporteraRapportera
Självklart oliver! ⚽👍
RapporteraRapportera