Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Tyringe IF Tyringe IF U lag

Följ

Tyringe IF U lag

Följ oss för uppdateringar
Följ
Tyringe IF
Fotboll
Tyringe IF U lag

Match 7/6 Edenryds IF

Fitim Elshani Tränare
25 kommentarer
  • 5 jun Oliver Johansson

    Elia kan vara me på söndag Fitim så du kan kalla han

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Fitim Elshani

    Han får spela nästa match, jag har 2 st överåriga med till matchen redan, jag får inte ha fler

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    Noah är ju inte me

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Ermin Kahrimanovic

    Jag håller med Oliver motståndar laget har 8st överåriga 3st 08 och 5st 09

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Ismail Raja

    Fitim, kan Abdul Rahman spela imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Fitim Elshani

    För de har dispans förmodligen. Menar du abdulrahman alaqai ?

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    Elia har dispans

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Ismail Raja

    Ja Abdul Rahman alqai

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    Kan jag åka me dig fitim imorgon

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Fitim Elshani

    Abdulrahman alqai kan vara med imorgon. Oliver du kan åka med mig, jag har plats

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Rolf Malm

    Jag har nog en eller två platser. Om det behövs kan jag komma till Tyringe men finns det plats till alla så kan jag och Björn köra direkt dit från Hässleholm!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    Elia har dispans kan han komma

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    ???

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Caroline Stjernquist

    Jag och Theo kör från Tyringe och har 3 platser till i min bil.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Noah Göransson

    Fitim kan jag åka med dig även om jag inte får spela

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Fitim Elshani

    Tjena Noah du kan åka med mig. Tyvärr har vi 2 st överåriga så du får inte spela

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Elia Persson

    Kunde jag spela om jag har dispans?

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    Man får ha mer än två när de är 11 manna

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Fitim Elshani

    För 9 mot 9 och 11 mot 11 beviljas max fyra överåriga spelare, varav endast två får delta per match. - sä här sypr det i Skåneboll. Alltså får endast 2 st spelare delta per match.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    Men andra laget har ju 8 överåriga

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Rolf Malm

    Fast Oliver de spelar kanske inte samtidigt. Ser vi att de gör det kan vi anmäla det!

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    Ja okej

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Rolf Malm

    Vi har ju också flera spelare som är överåriga i vår trupp. Det jag reagerar på är att Edenryd har en spelare som är född 2007, alltså 19 år. En vuxen kille som är 5 år äldre än våran yngsta men det är i truppen och vi vet inte om han kommer att spela.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Oliver Johansson

    Vi vinner ändå 💙❤️

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jun Rolf Malm

    Självklart oliver! 👍

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in