Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Torsby IK F14 (2012)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Torsby IK F14 (2012).
F14 (2012)
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Bemanningen ser nu ut enligt följande:
Fredag 26/6 kl. 16:00 (8 pers)
Pontus
Micke
Jerry
Henrik
Karin
Kersti eller Jörgen
Anna
Petra
Lördag saknas 10 pers. Ser att många är iväg på cup, men finns det någon som kan ställa upp aktuell dag, ta hjälp av nätverket eller liknande?
Mvh Petra
Inga kommande aktiviteter
Jag kollar och återkommer men går säkert.
RapporteraRapportera
Nej lördag har vi match med fotbollen så den går bort! Bara fredag jag kan isåfall.
RapporteraRapportera
Anton, tar du mitt pass på fredagen istället så signar jag upp mig för lördagen?
RapporteraRapportera
Kör👍
RapporteraRapportera
Patrick kan lördag
RapporteraRapportera
Jag, Lena & Patrick är nu uppsatta på lördagen. Behövs ytterligare 7 pers!
RapporteraRapportera
Vi kan komma 2 på lördag
RapporteraRapportera
2 pers antar jag att du menar sophie?
RapporteraRapportera
Stämmer
RapporteraRapportera
Åh vad bra! Då saknar vi 5 pers 😊
RapporteraRapportera
Jag kommer lite senare på fredag har klipptid bokat såg jag nu men dyker upp så fort luggen är klar.
RapporteraRapportera
En timme senare kommer jag nog för har tid 16:15.
RapporteraRapportera
Hej, inför fredagen:
RapporteraHur många av er har skor tillgängliga med stålhätta? För er som saknar, vilken strl har ni?
Jag har varit i kontakt med styrelsen som hjälper till att se över lördagen. Vi har även fått avhopp på fredagen så alla som kan behövs på plats. Hur ser möjligheterma ut?
Rapportera
Har skor och kommer freda✅️
RapporteraRapportera
Micke har skor och kommer på fredag ✅
RapporteraRapportera
Har skor dyker upp senare på fredag.
RapporteraRapportera
Har skor och kommer fredag.
RapporteraRapportera
Hur länge jobbar vi på fredag?
RapporteraRapportera
Karin: oklart skulle jag säga. Framkommer ingen info om det.
RapporteraRapportera
Resterande 5 pers för lördagen bemannas med hjälp av annat lag 💪
RapporteraRapportera
Jag har inga skor
RapporteraRapportera