Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK P-2017
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sunnanå SK P-2017.
P-2017
Följ oss för uppdateringar
Hejsan! Med anledning av frågor som kommit gällande medlems-och deltagaravgift samt föreningsarbete har jag lagt upp två dokument här i laget, "Till vårdnadshavare Sunnanå SK" samt "Medlemsuppgifter och kostnad 2026". Hoppas att dessa kan svara på några av era frågor.
Rapportera
På föräldramötet enades vi om att ha ett resultat på 10000 kronor så att vi ska kunna delta i cuper/aktiviteter framöver. De föreningsaktiviteter du räknar upp Josefin ger som du skriver inte några pengar till killarnas lagkassa förutom en ”Tryggare idrottsplats” som ger 1500:-. Vid frågor om föreningsaktiviteter och deltagaravgifter, kontakta kansliet. Vi ledare har inte mer information!
Rapportera
Hittade Elins utförliga information om att vi ska swisha 250 kr för till lagkassan nu där jag tolkar att arbeten vi ska göra går till föreningen (vi skulle få 1500 kr för något). Missförstå mig inte, jag har inget emot att jobba/sälja, men jag förstår inte var alla pengar går och Sunnanå har sedan tidigare vägrat dela informationen. I IBS (där vi inte har betalda kanslister förvisso) betalar vi halva medlemsavgiften och det räcker till cup + dommaravgifter + material + 9 månaders hallhyra med endast 1 arbetstillfälle. Får ni som ledare/ansvariga någon mer information? För vårt lag kan inte vara så dyra i drift och jag hade velat få ett ärligt svar från Sunnanå vad vi arbetar/betalar in pengarna till..
Rapportera
Anna och Magnus!
Jag missade föräldramötet så jag hänger inte riktigt med i informationen om lagkassan, men förstår jag det rätt att vi ska tjäna 10 000 kr utöver våra deltagaravgifter + arbeten som följde med bladet (coop-cup, herrmatch mm) + bingolotter?
Jag hittade spelschemat för Coop-cupen. Grabbarna spelar kl 9.45, 15.00 och 16.45. Vi ses! 😀
https://cupmate.nu/games.php?iCupID=15930&iClassID=22626&iGroupID=110975&iTeamInCupID=188204
Hej!
Lagkassan behöver byggas upp! Vi vill att alla läser informationen och fyller i kontaktuppgifter inför kommande försäljningsuppdrag. Följ länken senast den 8 maj.
https://forms.office.com/r/0PLKV9EewT
Försäljningsansvariga är Magnus Öhlund och Anna Larsson.
Hej Sunnanå SK P2017!
I augusti kommer Arsenal FC till Stockholm och håller en fotbollsskola för spelare i er ålder. Under några inspirerande dagar får ni träna tillsammans med Arsenals coacher och med klubbens träningsmetodik. Det blir roliga och utvecklande dagar fyllda med fotboll där ni får träffa spelare från hela Sverige. Öppet för spelare på alla nivåer. Varmt välkomna.
Info & Anmälan: www.arsenalcampsweden.se
Med vänlig hälsning
Ola
Hejsan! På grund av krock med vintersporters sammandrag i helgen har vi få barn och inga tränare tillgängliga till söndagens träning. Den ställs därför in och nästa träning blir efter påsklovet och utomhus. Vi återkommer när dessa träningstider är fastställda!
Rapportera
Hej!
16 maj genomför vi en vårcup i 5-5 spel hos oss i Storfors. Vore kul om ni ville komma och vara med! Läs mer på vår hemsida www.storforsaik.se
Hej,
RapporteraJag prövar igen och kollar om det har dykt upp någon möjlighet kring byte av uppdrag. Idag har jag en tryggare idrottsplats 23 maj (Douglas) Befinner mig nämligen utomlands den helgen och svårt att få ihop det i övrigt att kunna ha någon på plats. Så om någon har den möjligheten så vore det toppen. /Jonas