Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK F-2016

Följ

F-2016

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sunnanå SK
Fotboll
F-2016

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 5 dagar sedan Lisa Vinberg

    På tisdag 23/6 kl.17.00 kommer vi att köra teambuilding istället för träning.

    Vi kommer äta pizza.
    Skicka sms, om ditt barn har några allergier till 0706566521. (Lisa),

    Meddela ev. allergier i kväll .

    /Ledarna

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Stina Rautila

    Hej! Ni som inte swishat för toalettpappret får gärna göra det snart. Så kan jag skicka vidare pengarna för betalning till Coop. Swisha till 070-4836727, 2800kr.
    Tack!
    //Stina Rautila

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Fredrik Lagerqvist

    👍👍

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Evelina Andersson

    Vi har fått info från tränarna att vi inte ska sälja fika idag pga invigning av arenan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 31 maj Fredrik Lagerqvist

    Hej, fikalådan finns att hämta på Älgvägen 4. Vi har ställt ut den på trappen.

    /Fredrik

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj Lisa Vinberg

    Fikalådan finns hos oss.

    Rapportera

    Rapportera

  • 13 maj Fredrik Lagerqvist

    Hej,

    Vem är det som har fikalådan? /Fredrik L 0725958341

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 maj Cecilie Hemstad

    Hej alla föräldrar! Nu finns spelschema (lag och tider) samt bemanningsschema och arbetsbeskrivning för Coop-cupen torsdag 14 maj på Laget under dokument. Viktigt att alla läser genom och har koll på sina tider samt uppgifter 😊 Om någon inte kan den tid de har valt/fått så måste man själv ta kontakt med en annan förälder och byta, tränarna kommer inte ta ansvar för detta. Trevlig söndag!

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr Eric Andersson

    Imorgon som bollflickor är det inga speciella kläder som gäller. De får de låna en väst. Brukar dock vara kallt på Norrvalla....

    Rapportera

    Rapportera

  • 4 apr Jessica Ilseryd

    Ska de ha några speciella kläder imorrn? Som bollflickor.

    Rapportera

    Rapportera