• Inställd träning 7 augusti

    Det varnas för regn o åska imorgon. Vi ställer in fys och siktar på nästa torsdag. Får ni tillfälle sä kör gärna på egen hand. /Mathias P 13-14 6 aug 0kommentarer
  • Funktionärer Strömstadmilen 2025

    Nu på lördag 5/7 är det dags för Strömstadmilen. Vårat lag ansvarar för att iordningställa och sköta kiosken under förmiddagen. Även om det i informationen nedan står minst fyra vuxna behöver vi vara fler. Spelarna behövs också. Utöver de som redan anmält sig via kallelsen som skickats ut måste alltså fler ställa upp. Att vi gör denna insats ger pengar till lagkassan vilket behövs inför kommande säsong. KIOSKFÖRSÄLJNING Samling kl 0830 på Vallen, är kvar till 1330. Att öppna innebär att förbereda allt för dagen. Vi skall sätta iordning hela kiosken, breda mackor, bära fram dricka, fylla kylar, prissätta, koka kaffe, förbereda tillbehör till hamburgare, grilla osv minst 4 vuxna. P 13-14 29 jun 0kommentarer
  • Junicupen - Information och packlista

    Äntligen är det dags för cup igen! Nu när det närmar sig Junicupen kommer här mer information. Fredag 30 maj Transport: Laget behöver hjälp med skjuts till och från Uddevalla, varje förälder får tillse att spelaren kommer dit och hem. Match: Kl. 17:20 Lördag 31 maj Transport: Laget behöver hjälp med skjuts till Uddevalla, varje förälder får tillse att spelaren kommer dit. Matcher: Kl. 11:20 och 16:00 Lunch: Laget äter cuplunch på Agnebergsskolan. Middag: Ordnas av oss på kvällen där vi ska övernatta. Övernattning: I Segelsällskapet Viken-Ägirs klubbstuga som ligger vid Rödön/Lindesnäs. Söndag 1 juni Frukost: Ordnas av oss på morgonen där vi övernattat. Matcher: Antal och tider är oklart, beror på hur det går i slutspelet. Lunch: Laget äter cuplunch på Agnebergsskolan. Transport: Laget behöver hjälp med skjuts från Uddevalla, varje förälder får tillse att spelaren kommer hem. Övrigt Vi ser gärna att minst två föräldrar med varsin bil sover tillsammans med oss. Detta för hjälp med skjuts till/från stan samt ordna med maten. Meddela Roger eller Cecilia om du kan tänka dig att ställa upp. Delar av kostnad för laganmälan, cuplunch, övernattning och mat finansieras av lagkassan. Resterande betalas av respektive spelare. 400 kr swishas till kassör Magnus Helgesson +46709424022. Skriv vilken spelare det gäller och gör det gärna snart, finns ingen direkt anledning att vänta. Packlista Som tidigare önskar vi att varje spelare är delaktig och har koll på vad som är med och vad som ligger var. För att kunna ta med det som behövs i samband med matcherna under helgen kan mindre ryggsäck eller väska vara ett bra alternativ. - Matchkläder (svart tröja, svarta shorts, röd tröja) - Handbollsskor - Vattenflaska - Liggunderlag/luftmadrass - Obs, ska vara av enkelvariant, max 90 cm bred. - Sovsäck - Kudde - Kläder för ombyte mellan matcher - Underkläder och strumpor - Handduk - Hygienartiklar och ev. mediciner - Utomhuskläder och -skor efter väder (vi kommer troligen gå mellan spelplan och lunchplats) - Badkläder - Vid behov enklare mellanmål/frukt att äta inför eller efter matcher - Ev. lördagsgodis (ledarna bestämmer när det får ätas) Ledarna ordnar så det finns boll, det tar inte spelarna med till cupen. Mobiltelefon kan medtas om det önskas, ledarna bestämmer när den får användas. Det finns annars möjlighet att ringa och/eller sms:a ledarna. P 13-14 20 maj 0kommentarer
  • Visa fler nyheter