Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Stigtomta IF P/F 19

Följ

P/F 19

Följ oss för uppdateringar
Följ
Stigtomta IF
Fotboll
P/F 19

Dags för gemensam träff innan sommaruppehållet! ⚽🌞

för 19 dagar sedan 17 kommentarer 237 visningar
Theresia Eriksson Tränare
17 kommentarer
  • för 18 dagar sedan Johnny Elvin

    Kul! Räkna med mig o Henry, jag tar gärna två burgare 👋

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Elin Sundström

    Roligt initiativ, vi kommer gärna hela familjen och köper 5 extra hamburgare 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Malin Larsson

    Emil och storasyster Nellie kommer!
    Så 2 extra hamburgare 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan David Pettersson

    Räkna med mig och Ludwig

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Simone Svalberg

    Melissa och jag kommer så en hamburgare till mig tack 👌🏼☀️

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Sofia Johansson

    Vi kommer hela familjen och vill således ha 3 extra hamburgare🌻

    Rapportera

    Rapportera

  • för 17 dagar sedan Sofie Israelsson

    Emil och jag kommer. Vi kan hjälpa till med att grilla om det behövs 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 16 dagar sedan Alexandra Eriksson

    Jag och Chrille kommer. Vi tar två extra hamburgare 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Theresia Eriksson

    Sofia, tack snälla vi tar gärna hjälp med grillningen!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Theresia Eriksson

    Obs
    1. Anmäl ert barn via kallelsen
    2. Skriv hur många extra hamburgare ni önskar
    3. Uppdaterad tid 17:00-18:30. Detta pga herrarna spelar hemma match 19:00.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 13 dagar sedan Natali Siltanen

    Jag och Tage kommer, så 2st hamburgare 👍

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Ida Karlsson

    Robban kommer så en extra hamburgare till honom 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Alexander Toresson

    Jag och Otilie kommer, så två hamburgare totalt :)

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Rosanna Erlandsson

    Junie och jag kommer så en extra hamburgare☺️

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Glenn Sjödelius

    Om det inte är försent så tar jag gärna en.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 12 dagar sedan Malin Knudsen

    Jag och Ubbe kommer! Gärna en veg hamburgare till mig.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Rosanna Erlandsson

    Junies bror vill följa med nu finns det hamburgare till honom oxå?😅

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in