Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Stigtomta IF P/F 19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Stigtomta IF P/F 19.
P/F 19
Följ oss för uppdateringar
Välkomna till en gemensam träff inför sommaruppehållet!
📅 Datum: Onsdag 17 juni
⏰ Tid: Kl. 17:00-18:30
📍 Plats: Bärsta badet
Ta med badkläder – det blir bad och lek!
Vi bjuder på hamburgare och dryck.
Om du som förälder vill vara med så fixar vi hamburgare till er med, skriv i kommentarerna hur många hamburgare ni vill ha utöver ert spelande barn så får ni swisha en liten summa för det.
👉 Har ditt barn någon allergi eller specialkost, vänligen meddela oss så snart som möjligt.
Vi ser fram emot en härlig kväll tillsammans innan vi tar sommarlov och ses igen i augusti!
| Träning | 5 aug, 17:00 |
| SIF Dagen | 8 aug |
| Träning | 12 aug, 17:00 |
| Träning | 19 aug, 17:00 |
| Sammandrag 2019 | 23 aug, 08:00 |
Kul! Räkna med mig o Henry, jag tar gärna två burgare 👋
RapporteraRapportera
Roligt initiativ, vi kommer gärna hela familjen och köper 5 extra hamburgare 😊
RapporteraRapportera
Emil och storasyster Nellie kommer!
RapporteraSå 2 extra hamburgare 😊
Rapportera
Räkna med mig och Ludwig
RapporteraRapportera
Melissa och jag kommer så en hamburgare till mig tack 👌🏼☀️
RapporteraRapportera
Vi kommer hela familjen och vill således ha 3 extra hamburgare🌻
RapporteraRapportera
Emil och jag kommer. Vi kan hjälpa till med att grilla om det behövs 😊
RapporteraRapportera
Jag och Chrille kommer. Vi tar två extra hamburgare 👍
RapporteraRapportera
Sofia, tack snälla vi tar gärna hjälp med grillningen!
RapporteraRapportera
Obs
Rapportera1. Anmäl ert barn via kallelsen
2. Skriv hur många extra hamburgare ni önskar
3. Uppdaterad tid 17:00-18:30. Detta pga herrarna spelar hemma match 19:00.
Rapportera
Jag och Tage kommer, så 2st hamburgare 👍
RapporteraRapportera
Robban kommer så en extra hamburgare till honom 😊
RapporteraRapportera
Jag och Otilie kommer, så två hamburgare totalt :)
RapporteraRapportera
Junie och jag kommer så en extra hamburgare☺️
RapporteraRapportera
Om det inte är försent så tar jag gärna en.
RapporteraRapportera
Jag och Ubbe kommer! Gärna en veg hamburgare till mig.
RapporteraRapportera
Junies bror vill följa med nu finns det hamburgare till honom oxå?😅
RapporteraRapportera