Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hemmingsmarks IF F-16/17

Följ

F-16/17

Följ oss för uppdateringar
Följ
Hemmingsmarks IF
Fotboll
F-16/17

Kick-off och övernattning

Magdalena Berglund Tränare
19 kommentarer
  • 18 maj Hanna Lensén

    Linnea vill delta och sova över :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Sammy Pergament

    Essy är gärna med (dock oklart om hon kommer att sova över)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Ann Malmborg

    Alma vill vara med och gärna sova över :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Sandra Roos

    Alice kommer 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Magdalena Berglund

    Rut kommer, och vill sova över

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Josefin Brännström

    Ella kommer och vill sova 😊

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Sonny Gustavzon

    Lily vill komma och vill sova över .

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Thomas Elowson

    Thilde E kommer och vill sova över.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Stephan Winneborn

    Astrid kommer

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Dan Pärlerstrand

    Tuva-Mi kommer.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Alex Hällström

    Carmen kommer.

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Emma Lindholm

    Thea kommer och vill sova över

    Rapportera

    Rapportera

  • 18 maj Marcus Gustavsson

    Isabelle kommer och vill sova över.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj Elin Björnström

    Vem av er kan man kontakta m lite fler frågor ? 😃

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj Alex Hällström

    Kontakta Malin eller Katrin.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj Magdalena Berglund

    Malins telefonnummer är: 073-8144235

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 maj Malin Lundkvist

    Så kul att alla kan komma! Tänker att det vore bra om ni meddelar eventuella allergier till oss, antingen här eller om ni vill smsa.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj Elin Björnström

    Den som tog med lilys röda jacka feån hifton när hon hade glömt den. Stort tack. Men vi hade behövt få tillbaka den. Så om de går o få med den till dagens träning vore suveränt 😁

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 maj Magdalena Berglund

    Jag har jackan, och jag hade med den till träningen igår, men jag ska inte på matchen ikväll. Har ni möjlighet att svänga förbi och hämta den bor vi på Degerforsgatan 5 i Jävre. Annars finns den på träningen imorgon.

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in