Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Smedjebacken HC 2013 SHC/LHF
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Smedjebacken HC 2013 SHC/LHF.
2013 SHC/LHF
Följ oss för uppdateringar
Schemat har skickats ut på mail och ligger även under dokument här på U13's sida.
Ni ansvarar själva för att ordna en ersättare på era pass om ni behöver byta.
Vid A-lagsmatcherna ansvarar ni för att bemanna entrén och sälja puckar till puckkastningen. Entrén öppnar kl 18 så ni behöver vara på plats 5-10 minuter innan för att hämta puckarna och se till att allt är redo. Bemanningen är fram till ungefär när andra perioden är slut. Själva puckkastningen och priserna ansvarar ni inte för utan det sköts av funktionärer i sekretariatet. Barnen får hjälpa till då de är ganska stora nu och de brukar tycka det är lite kul att sälja puckar men minst en vuxen behöver finnas på plats i så fall.. Även här ansvarar ni själva för att byta eller ordna ersättare.
De som har kiosken ansvarar för att hämta nyckeln på OK/Q8 i Smedjebacken samma dag som matchen, lämpligen på väg till samlingen. De som har kiosken kommer överens om vem som hämtar nyckeln och någon lämnar sedan tillbaka nyckeln efter matchen. Nyckel till sekretariatet finns även på knippan. Om vi ska ha puckkastning på våra hemmamatcher så säljs dessa puckar i cafeterian i anslutning till kiosken så uppgiften enkelt samordnas.
I sekretariatet är det uppgifterna:
OVR (resultatrapportering 4 pers. har behörighet),
klocka, speaker och 2 personer i utv.bås / skotträkning / ansvar för målbur vid spolning
De första matcherna kommer det vid behov finnas stöd på plats för genomgång av de olika funktionerna i sekretariatet.
Träning | 15 okt, 18:00 |
Träning | 17 okt, 16:30 |
Leksands IF 2 (hemma) | 19 okt, 14:00 |
Träning | 20 okt, 19:00 |
Träning | 22 okt, 18:00 |
2 sep | Extra årsmöte |
Kommentera
Endast sidans medlemmar kan kommentera