Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Skrea IF F13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Skrea IF F13.
F13
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Här följer lite information inför helgens cup.
Vi åker i samlad trupp från Skrea IP kl 08.00 på fredag morgon ombytta i matchkläder för att spara tid väl på plats i Skövde.
Vi kör mot Heneskolan i Skövde där vi ska bo under helgen för incheckning innan första matchen.
Alla tar med sig medhavd färdkost och mellanmål så man klarar sig till efter första matchen.
Matcherna under fredagen spelas kl 13.00 samt 17.00 på matchområdet Grahns konfektyr Skultorp.
Efter sista matchen samlas vi i gemensam trupp för att åka till Simsjön för bad och grillkväll då vädergudarna verkar vara på vår sida i helgen. Alla som önskar är varmt välkomna att följa med, stora som små😊 Vi ser till att det finns grillkol på plats men alla tar med sitt eget grille. Är man som förälder inte med på kvällen får man se till att någon annan löser grillat åt sitt barn.
Under lördagen spelar vi vår första match kl 13.00 och beroende på hur det går i gruppspelet går nästa match någon gång mellan kl 17.00 och 19.00.
Lördagens matcher spelas på Nordic Wellness i Timmersdala.
Vi tänker att oavsett om vi går vidare till söndagens spel eller inte så stannar vi kvar då detta är ett förträffligt tillfälle att hänga tillsammans med era fantastiska tjejer. Men självklart siktar vi in oss på finalspel😊
För att enkelt kommunicera både inför men även under cuphelgen tänker vi att vi använder oss av messengertråden ”Skrea F13”.
Med hopp om en härlig cuphelg!
Hälsningar ledarna
Mycket bra information! Tack, då har vi koll inför helgen. Det ska bli kul detta! 🤗🔥💛
RapporteraRapportera
Tack för bra information! Blir toppen🤗💛🖤
RapporteraRapportera
Laddade ⚽️ ☀️ 🤙
RapporteraRapportera