Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sjömarkens IF F2017/18

Följ

F2017/18

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sjömarkens IF
Fotboll
F2017/18

Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

  • för 3 dagar sedan John Niklasson

    Hej hej. Tänkte bara säga att vi planerar ett bad efter avslutningen på fotbollen ikväll. Vore kul om fler vill haka på 😃

    Rapportera

    Rapportera

  • för 10 dagar sedan Alexandra Kirtzell

    Felice hakar gärna på efter fotbollsskolan! Kul initiativ 👌

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Johan Ivarsson

    Mycket fint Benny, Maja var lite osäker på om hon orkade idag.

    Men jag kan tänka mig att det kan ändras i eftermiddag.

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Andréa Dalberg

    Så kul för dem! Louise kommer gärna

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Isabelle Feldt

    Vad roligt! 🤩

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Daniel Mijatovic

    Snyggt Benny!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Benny Brolin

    Jag menade såklart efter fotbollsskolan

    Rapportera

    Rapportera

  • för 11 dagar sedan Benny Brolin

    Alla ”17” tjejer är välkomna hem till oss efter träningen imorgon om de vill? Både jag å Anna är hemma och kan fixa lite korv m bröd eller liknande

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Daniel Mijatovic

    Snyggt Benny!

    Rapportera

    Rapportera

  • för 14 dagar sedan Benny Brolin

    Till dagens match är spelare och föräldrar välkomna att sitta i Sparbankens loge. Det finns sittplatser under tak och ett litet rum som man kan hänga i om man skulle vilja det

    Rapportera

    Rapportera