Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Säters IF FK F19
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Säters IF FK F19.
F19
Följ oss för uppdateringar
Hej alla! Första sammandraget närmar sig så här kommer lite samlad information inför söndag ☺️
Matcherna (spelform 3 mot 3) kommer spelas på B-plan på IP, vi samlas där 9.15. Första matchen är 10.00. Just nu har vi 12 anmälda tjejer och vi kommer ha två lag, dvs 6 i varje. Lagen spelar två matcher var. Sista matchen är slut ca 12.30.
Vi kommer att ha med matchkläder men observera att tjejerna behöver ta med egna blå strumpor, fotbollsskor och benskydd. Man får inte ha några smycken eller tejpa örhängen, så allt sådant måste man ta av.
Ta annars kläder efter väder att ha på/över mellan matcherna, vattenflaska och kanske någon frukt med ☺️🍐 Det kommer också finnas kiosk som vi ska bemanna enligt nedan:
Kioskschema:
Johanna 9-10 (Bakar, öppnar)
Anders 10-11
Sanna 11-12
Rickard 12-13 (Stänger)
Linn bakar också
Vi ser fram emot en kul fotbollsdag tillsammans! ☺️⚽️
Hej
RapporteraJag skriver nu för att både maryam och Mayan vaknade nu med feber, så tyvärr är de inte med imorgon
Rapportera
Hej, vad tråkigt! Krya på tjejerna ❤️🩹
RapporteraRapportera
Tack
RapporteraRapportera