Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sunnanå SK P-17

Följ

P-17

Följ oss för uppdateringar
Följ
Sunnanå SK
Fotboll
P-17

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

  • 23 sep 2018 Mattias Nyström

    Hej! Tvätta era matchtröjor och lämna tröjan till kansliet eller till kvistgatan 136! Detta gäller:
    Ivar
    Noel
    Lukas S
    Billy
    Ruben
    Darin
    Enar
    Edward
    Lucas C
    Hampus

    /tack!

    Rapportera

    Rapportera

  • 16 sep 2018 Joakim Johansson

    Ja, som jag fattat det ska planen vara där.

    Rapportera

    Rapportera

  • 29 aug 2018 Marie Kauma

    Hej! De som skulle varit ansvariga för fikat den 9/9 behöver inte sköta detta under sunnanådagen. Det hanteras på annat sätt genom klubben. Alla ansvarar dock för att baka en långpannekaka el dyl och lämna in enligt tidigare info.

    Rapportera

    Rapportera

  • 27 aug 2018 Joakim Johansson

    Matcherna den 9/9 är flyttade till den 8/9 och då kommer vi att kalla alla spelare till den dagen. Jag ska ändra i dokumentet för matcherna så att det stämmer överens med kalendern.

    Rapportera

    Rapportera

  • 23 aug 2018 Kristina Söderberg

    Hej! Vi har "fikalådan" hos oss. Vi åker bort lördag morgon så vore bra om den hämtades imorgon inför söndagens match. 073 02 22 858

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 aug 2018 Marie Kauma

    Vi har fått med Enars långärmade SSK-tröja hem. Tar med till nästa träning och lägger i lagväskan om inte Enar är på plats!

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 aug 2018 Marie Kauma

    @Emma - Alla grupper är med på cupen. Killarna kommer dock att fördelas i två lag; blå och vit. :)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 aug 2018 Kristina Söderberg

    Hej! Vi (Noel) och Hampus familj ska sälja fika på måndagens match. Någon ur Hampus familj får gärna kontakta mig så vi kan bestämma närmare vem som gör vad. Jag nås på tel. 0730222858.

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 jun 2018 Joakim Johansson

    Hej! Lucas C glömde sin keps på träningen idag. Jag har den hemma hos oss och kan ta med den till matchen på torsdag, och då kanske ngn kan ta den och ge till honom.// Jocke

    Rapportera

    Rapportera

  • 14 jun 2018 Marie Kauma

    @Emma, ni kan åka med oss till cupen.

    Rapportera

    Rapportera